Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

1) ΛΕΞΙΚΟ ΦΩΝΗΣ ΘΕΟΥ - Φ - Ψ


Φανατισμός: Όπως η πίστη δικαιώνει εμάς, έτσι και ο Θεός δικαιώνει αυτόν που επιθυμεί. Αφού η βασιλεία είναι του Θεού, αυτός ξέρει να δέχεται σε αυτήν περιτετμημένους και απερίτμητους, δίκαιους και αμαρτωλούς. Εμείς λοιπόν ας κοιτάξουμε την δουλειά μας, την αποστολή μας και ας μάθουμε να μην μπαίνουμε σε ξένα χωράφια με την κρίση και τον εωσφορικό εγωισμό, τον οποίον αναπτύσσει ο φανατισμός που διακατέχει τις θρησκείες. Οι οποίες θρησκείες κάνουν τον Θεό προσωπικό, ατομικό. Τα συμφέροντα, οι φιλοδοξίες, η άγνοια και η ημιμάθεια που μας διακατέχει, μας οδηγούν στην απώλεια διά της κρίσεως.

Φανατισμένοι: Είναι αυτοί που πήραν τον αμπελώνα να τον εργαστούν και αυτοί, δε δίνουν και δεν επιτρέπουν σε κανένα να συμμετέχει εις αυτόν.

Φθαρτά όντα: Τα πτηνά, τα τετράποδα και τα ερπετά δεν διέπονται από πνεύμα, από λογική η οποία δύναται να αναπτύξει την σοφία του Θεού, ώστε μέσω αυτής της σοφίας να επικρατήσει η ζωή, η άφθαρτη, σε όλον τον πλανήτη. Τα φθαρτά όντα δημιουργήθηκαν υπό του Θεού με σκοπό να ξεχωρίζουμε την διαφορά μεταξύ, φθαρτού ζώου και άφθαρτου ανθρώπου. Όταν αναγεννηθούμε τότε η σοφία του Θεού θα αφθαρτοποιήσει εμάς αλλά και τα ζώα, διότι η κτίση ολόκληρη προσμένει τους υιούς και τις θυγατέρες να την λυτρώσουν από την φθορά, από την ταπείνωση που έχει υποστεί λόγω της πτώσης του ανθρώπου.

Φιλαργυρία: Ρίζα πάντων των κακών είναι η φιλαργυρία, η οποία αναπτύσσεται από το υλικό στοιχείο.

Φιλία Θεού: Η οργή του Θεού είναι ο διάβολος. Ο Χριστός, όμως, τώρα μετέτρεψε αυτόν τον διάβολο από εξολοθρευτή, από οργή σε εκπαιδευτικό όργανο του ανθρώπου. Μάλιστα αφού ο Χριστός τον νίκησε, του έδωσε εντολή να μην πειράξει κανέναν άνθρωπο παραπάνω από ότι δύναται να αντέξει. Όλα τώρα μέσα στην δημιουργία έχουν γίνει ευεργετικά στοιχεία για εμάς, τα οποία μας εξασφαλίζουν την ένωση και την φιλία με τον Θεό. Έχουμε φιλιωθεί μαζί του διά της πίστεως, αρκεί να θελήσουμε να εντάξουμε τον εαυτό μας στην δικαιοδοσία του Θεού και στο θέλημα αυτού. Για να το πετύχουμε αυτό, χρειάζεται να εννοήσουμε ότι τα πάντα συνεργούν στο αγαθό τοις αγαπώσιν τον Θεόν.

Φιλία Θεού: Ο Χριστός σε εμάς, έδωσε την ζωή του, αγωνίστηκε για να φιλιωθούμε εμείς με τον Πατέρα διά της άφθαρτου ζωής.

Φιλία Θεού: Κάποτε ρώτησε ο Θεός τον Κάιν, Κάιν που είναι ο αδελφός σου; Και ενώ ο ίδιος ο Κάιν τον σκότωσε απάντησε στον Θεό: Δεν εξεύρω· μη φύλαξ του αδελφού μου είμαι εγώ; Αυτή η απάντηση έκανε τον Θεό να απέχει από την ζωή του και έτσι ο Κάιν έγινε πάροικος και διωκόμενος από τους πάντες.

Αν δεν θέλουμε να έχουμε την ίδια κατάληξη, καλούμεθα σήμερα να σκεφτόμαστε τον αδελφό μας και να γινόμαστε φύλακες της ζωής του. Με αυτόν τον τρόπο καθώς επίσης και με το περίσσευμά μας στο υστέρημα του άλλου, επιτυγχάνεται η φιλίωσή μας με τον Θεό.

Φιλία Θεού: Ο Κύριος φανέρωσε: Όπου δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το όνομά μου, εκεί είμαι εγώ εν τω μέσω αυτών. Καθώς, η βασιλεία του Θεού εντός υμών εστί. Ενότητα, ενότητα, ενότητα πριν να είναι αργά. Ο τρόπος για να πετύχουμε την ενότητα είναι να καταλάβουμε ότι ο κάθε άνθρωπος έχει ξεχωριστή προσωπικότητα και διαφορετική αποστολή. Έτσι δεν θα βλέπουμε λάθη και όλοι μαζί θα αποτελούμε την αιώνια οικογένεια του Θεού.

Φιλόνικος: Απειθής εις την αλήθεια της άφθαρτης ζωής, απειθής εις την ανάπτυξη των καρπών και των χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος, εκδηλώνοντας αδικίες στους συνανθρώπους ή στους πνευματικούς αδελφούς του. Ο θυμός και η οργή (ΔΙΑΒΟΛΟΣ) μένει πάντα πάνω του και σιγά σιγά τον οδηγεί σε πνευματικό αδιέξοδο καταλήγοντάς τον στην φθορά και στον θάνατο.

Φιλοξενία: Η φιλοξενία μας στον οποιονδήποτε συνάνθρωπό μας να γίνεται με χαρά, προσφέροντάς του ανιδιοτελώς την αγάπη μας, προσπαθώντας να την κάνουμε τέλεια, ευχάριστη, χαρούμενη, ώστε να είναι ευλογημένη φιλοξενία. Όταν είμεθα κατσούφηδες και συμφεροντολόγοι δυστυχώς, λόγω της πονηρίας μας, φοράμε στο πρόσωπό μας την μάσκα της μεγάλης χαράς και της υπέρμετρης υποκρισίας. Μη γένοιτο!

Φίλος: Ο Κύριος μας ονόμασε φίλους. Φίλος σημαίνει πως ότι έχει ο φίλος πνευματικό ή υλικό το μοιράζεται με τον φίλο του και ο λόγος διότι τον θεωρεί ένα με τον εαυτό του. Αυτό σημαίνει φίλος. Επίσης, να γνωρίζουν ότι το περίσσευμα του ενός ανήκει στο υστέρημα του άλλου, καθώς δωρεάν έλαβες άνθρωπε δωρεάν δώσε.

Φιλόστοργος - φιλάδελφος: Οι φιλόστοργοι, είναι φίλοι αδελφικοί, ενδιαφέρονται πραγματικά για τον φίλο – αδελφό, ανεξαρτήτου δόγματος. Ο φιλόστοργος στρέφει την αγάπη του προς πάντα συνάνθρωπο φίλο και εχθρό. Είναι αυτός που μοιράζεται το πρόβλημα του αδελφού του, το οποίο το κάνει δικό του πρόβλημα και κατόπιν μέσω της προσευχής και της πνευματικής ή υλικής βοήθειας αγωνίζεται με τον αδελφό του, ώστε να ελευθερώσει αυτόν από το πρόβλημα εκείνο που επιβουλεύεται την ζωή του. Φιλάδελφοι είναι αυτοί οι οποίοι έχουν τους ίδιους πνευματικούς στόχους, χρησιμοποιώντας όλες τις δυνάμεις τους, υλικές και πνευματικές, για τον κοινό στόχο. Είναι οι φίλοι της καρδιάς, υπό την έννοια της απολύτου εμπιστοσύνης και της αμοιβαίας εκτιμήσεως. Στην Παλαιά Διαθήκη φίλος, ήταν αυτός που νιώθαμε ότι είναι κοντά μας και στην ανάγκη μας τρέχαμε σε αυτόν να ζητήσουμε βοήθεια. Στην Καινή Διαθήκη, φίλος και αδερφός είναι αυτός που τρέχει σε εμάς μέσα από την ελεύθερη βούλησή του, διότι θέλει να μας βοηθήσει. Η προσφορά δεν βρίσκεται στα πειθώ τα δικά μας ή στο να δείχνουμε κακομοίρηδες, μπορεί έτσι να ξεγελάσουμε κάποιον και εκείνος να μας βοηθήσει. Η προσφορά βρίσκεται και είναι, στην καρδιά του συνανθρώπου μας και εκείνος που έχει την καρδιά του Χριστού, τον νου του Χριστού δεν χρειάζεται να του ζητήσεις βοήθεια, αυτός από μόνος του προλαβαίνει τις ανάγκες των συνανθρώπων του, φυσικά στα μέτρα που μπορεί.

Φόβος: Ο φόβος εξαφανίζει τη δύναμη της προσευχής. Ο Θεός να μας φυλάει από ανθρώπους που δεν είναι ταπεινοί και διακατέχονται από τον φόβο.

Φόβος: Ο Απ. Ιωάννης μας λέγει, ο φόβος δεν είναι εν τη αγάπη, αλλά η τελεία αγάπη έξω διώκει τον φόβον, διότι ο φόβος έχει κόλαση και ο φοβούμενος δεν είναι τετελειωμένος εν τη αγάπη.

Φόβος: Συναίσθημα ανησυχίας εμφανιζόμενο ως αντίδραση έναντι πραγματικού ή φανταστικού κινδύνου. Γκρεμίζονται οι αισθήσεις και το πνεύμα της γαλήνης εξαφανίζεται και δεν έχει πλέον επικοινωνία ο άνθρωπος με τον εαυτό του και με τον Θεό ώστε να αντιμετωπίσει συν Θεό την κατάσταση με επιτυχία, άσχετα αν φωνάζει: «σώστε, Χριστέ και Παναγιά ...». Πρέπει να κάνουμε μια προσπάθεια δια της προσευχής να βγάλουμε τον φόβο από μέσα μας και να κάνουμε και πρακτικές εφαρμογές για να βλέπουμε αν πραγματικά φεύγει ο φόβος. Μπορούμε να πειραματιζόμεθα εκεί που φοβόμαστε για να διαπιστώσουμε αν διώξαμε τον φόβο. Όταν λοιπόν καταφέρουμε να διώξουμε σιγά - σιγά τον φόβο από μέσα μας στη θέση του θα έλθει ένα χάρισμα του Αγίου Πνεύματος που ονομάζεται Χάρισμα των Δυνάμεων δια του οποίου γίνονται μεγάλα θαύματα. Τότε ο Θεός θα επεμβαίνει και θα μας σώζει απ’ όλους τους κινδύνους που θα παρουσιάζονται στη ζωή μας.

Φόβος: Είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο και όλοι το έχουμε. Ο Χριστός φανερώνει ότι ο φοβούμενος ου τετελειώται εν τη αγάπη. Ο φόβος φεύγει αφού αποφασίσουμε να πέσουμε με τα μούτρα στο να αφιερώσουμε αυτή τη μικρή ζωούλα που έχουμε στο να μελετούμε μέρα, νύχτα το Λόγο του Θεού ουσιαστικά, ώσπου να αποκτήσουμε επίγνωση και Άγιο Πνεύμα, το οποίο θα εκδηλώνεται σε εμάς με καρπούς, χαρίσματα και σημεία πολυποίκιλα, όπου θα χρησιμοποιηθούν προς σωτηρία δική μας και των συνανθρώπων μας. Ο φόβος είναι ένα από τα μεγαλύτερα δαιμόνια. Αγώνα θέλει, ο νικών θέλει κληρονομήσει τα πάντα. Θάρρος λοιπόν, αγάπη στο Χριστό και αδιαφορία στα κατηγορώ. Όταν βγάλουμε τον φόβο θα λέμε και θα γίνεται, θα έρθουν όλες οι δυνάμεις του Αγίου Θεού σε εμάς, τις οποίες θα χρησιμοποιήσουμε δια αγάπης ενεργούμενης.

Φρόνημα πνεύματος: Ο Χριστός γνωρίζει ποιο είναι το φρόνημα του πνεύματος το οποίο μας διακατέχει και ο λόγος, διότι ο ίδιος διά Πνεύματος Αγίου ενεργούσε τα θαύματα της πίστεως, των λόγων, της θυσίας αλλά και των έργων αγάπης, τα οποία εκδήλωνε ως Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος εις όλον τον επί γης βίον του. Άρα, ο Χριστός βλέπει την καρδιά του ανθρώπου. Αν το φρόνημα το δικό μας είναι αγαθό, τότε αυξάνει με το πνεύμα του, το πνεύμα το δικό μας, ώστε να ολοκληρώσουμε την αποστολή μας έναντι Θεού και ανθρώπων. Αν όμως οι προθέσεις μας υποκινούνται από τον εωσφορικό εγωισμό, τότε το πνεύμα του Θεού δεν διοχετεύεται εις ημάς, με φυσική συνέπεια να υπολειτουργεί το πνεύμα μας, εκδηλώνοντας μωρία λόγων και έργων. Αφού αδέλφια μου έχουμε να κάνουμε με Θεό ζώντα, ο οποίος γνωρίζει νεφρούς και καρδιές, ακόμη σε αυτόν τον Θεό είναι τα πάντα γυμνά και τραχηλισμένα ενώπιόν του, ας είμεθα ειλικρινείς και ας αναπτύξουμε το θέλημά του με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Φρόνημα σαρκός: Το φρόνημα της σαρκός είναι έχθρα εις τον Θεό, διότι ένας άνθρωπος που διέπεται από το φρόνημα της σάρκας (πάθη) σε όλη του την ζωή εκμεταλλεύεται τους πάντες γύρω του, Θεό και ανθρώπους, για να ικανοποιήσει μόνο τα πάθη του καταστρέφοντας ακόμη την ψυχή και το σώμα του. Το φρόνημα τη σαρκός απεδείχθη με λίγα λόγια ότι είναι θάνατος και ο λόγος διότι όταν ο Θεός δίνει εντολή να αγαπήσουμε τον Θεό και τον συνάνθρωπο, αυτός που διέπεται από το φρόνημα της σάρκας αδυνατεί  να το κάνει γιατί θα φύγει από το φρόνημα που του επιτάσσει η σάρκα του, τα πάθη του, τα συμφέροντά του. Όταν ο Θεός δίνει εντολή να εφαρμόσουμε τον νόμο, αυτός αντιτάσσεται και ο λόγος διότι ο νόμος της σάρκας του επιτάσσει έναν άλλον νόμο, τον νόμο της αμαρτίας. Όταν ο Θεός μας παροτρύνει στον νόμο της ταπείνωσης, αυτός πάλι αντιτάσσεται διότι η σάρκα του επιβάλλει να ανταποκριθεί στον νόμο του εωσφορικού εγωισμού. Εν συντομία ο άνθρωπος της σαρκός αδυνατεί να υποταχθεί στον νόμο του Θεού. Μόνο ένας τρόπος υπάρχει για να συνετίσει τον άνθρωπο ο Θεός και αυτός είναι η μετάνοια.

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω: Είναι μια φωνή που βοά με σκοπό να ακολουθήσουν οι άνθρωποι το Θεό. Δεν παρέχει επίγνωση στον τρόπο θέωσης του ανθρώπου. Παρέχει βάπτισμα στο νερό, το οποίο μας δείχνει τη θέληση που έχουμε ως προς το να ακολουθήσουμε τον Θεό. Αυτή η φωνή γίνεται αποδεκτή παρόλο που κρύβει άγνοια του θελήματος του Θεού. (δόγμα)

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω: Η φωνή αυτή ομοιάζει με μια φωνή που βοά πνευματικά, θετικά προς μετάνοια. Πάντα η φωνή αυτή ενεργούσε σε όλη την Παλαιά Οικονομία και στην μετά Χριστώ εποχή από ανθρώπους που συνέλαβαν τις αρχές και τις αξίες του Ευαγγελίου. Αυτή η φωνή καλεί τους ανθρώπους κοντά στον Θεό, μη γνωρίζοντας η φωνή αυτή από όπου και αν προέρχεται, σε λεπτομέρεια τον τρόπο αναγέννησης και μετάνοιας που θα πρέπει να υιοθετήσουν οι άνθρωποι, ώστε να φτάσουν στο καθ’ ομοίωση.

Φωνή Θεού: Το κάλεσμα της Φωνής Θεού, οδηγεί τον άνθρωπο στην αναγέννηση που φέρνει την απολύτρωση ψυχής και σώματος, κάνοντάς τον άφθαρτο και αθάνατο.

Φωνή Θεού: Όσα παιδιά ανήκουν στην Φωνή Θεού να γνωρίζουν ότι ο Θεός έδωσε εις έκαστον άνθρωπο, λαό ή έθνος ιδιάζουσα μορφή σοφίας ίνα πάντες χρείαν αλλήλους έχουσιν και όχι ο ένας να πουλάει πνεύμα στον άλλον ή να εμπορεύεται αυτή την σοφία.

Φωνή Θεού: Κανένα παιδί που ανήκει στην Φωνή Θεού να μην κοιτάζει έξω από τον εαυτό του. Όλα είναι μέσα μας και εκεί να τον ψάξουμε τον Θεό.

Φωνή Θεού: Εξαπλώνοντας την Φωνή Θεού αντιμετωπίζουμε πολλές δυσκολίες, οι οποίες προέρχονται από το υλικό στοιχείο. Μακάρι όλοι να συμβάλλουμε στην εξάπλωση της Φωνής Θεού υλικά και πνευματικά. Να ενθυμούμεθα ότι το περίσσευμα του ενός να προσαρμόζεται στο υστέρημα του άλλου. Η πτωχή χήρα έβαλε όλη την περιουσία της στον ναό διότι θεωρούσε την παρουσία του ναού, τις ανάγκες αυτού μεγαλύτερης αξίας, περισσότερης αξίας και από την ίδια της την ζωή.

Φωνή Θεού: Να εννοήσουμε τα εμπόδια που εμποδίζουν την πνευματική μας ζωή και να προβούμε στις ενέργειες που χρειάζεται η αναγέννηση με όλες μας τις δυνάμεις, ώστε λαός και άνθρωπος του Θεού να κινούνται ελεύθεροι με στόχο και σκοπό το θέλημα του Θεού να επισκιάσει όλον τον πλανήτη. Ο καρπός που θέλει να απολαύσει η Φωνή Θεού, είναι να γνωρίσουν οι άνθρωποι το Ευαγγέλιο της βασιλείας, ώστε οι καρποί του Αγίου Πνεύματος να κατακλύσουν την ζωή όλων των ακουσάντων. Εύχομαι αυτό τον καρπό να τον εξασφαλίσουν όλα τα παιδιά που γνωρίζουν την Φωνή Θεού.

Φωνή Θεού: Πίστη στον Χριστό και στο Άγιο Ευαγγέλιό του, ώστε να απολαύσουμε την άφθαρτη ζωή και την ελευθερία του πνεύματος του Θεού.

Φωνή Θεού: Χρειάζεται τα παιδιά που ανήκουν στην Φωνή Θεού να έχουν τα αισθητήρια γεγυμνασμένα για να αποφύγουν τις πνευματικές κακοτοπιές, οι οποίες διέπονται από εωσφορικό εγωισμό.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού έχει την αγκαλιά της ανοιχτή στο να δεχτεί όλους όσους επιθυμούν να εντάξουν την αλήθεια στην ζωή τους. Η οποία αλήθεια θα πρέπει να γίνει συνήθεια στην καθημερινότητά τους ούτως ώστε να έρθει μετέπειτα και ο αγιασμός.

Φωνή Θεού: Όλοι που ανήκουμε στην Φωνή του Θεού δεν θα επηρεαζόμαστε από την κριτική του κόσμου, αλλά θα μας ενδιαφέρει η κριτική του Θεού.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού ούτε τον νόμο του Θεού καταργεί ούτε την ζώσα πίστη. Και τα δύο χρειάζεται να τα εργαστούμε, με σκοπό να αναγεννηθούμε, να καλλιεργηθούμε και να μεταλλαχτούμε σε έναν νέο κατά Θεό άνθρωπο (νέα μορφή, μορφή Θεού), ο οποίος θα διέπεται από τον νόμο και τις αρχές του Θεού. Ο οποίος νόμος διακατέχεται από την σοφία του Θεού και από την ζώσα πίστη, που όταν υφίσταται στην ζωή μας δυνάμεθα μέσω αυτής να κάνουμε θαύματα μεγάλα.

Φωνή Θεού: Τα παιδιά της Φωνής Θεού καλούνται άνωθεν να εργαστούν πνευματικά χρησιμοποιώντας το μέγα έλεος και την ζώσα πίστη, η οποία αυξάνει με τα έργα θυσίας, ώστε να εφαρμόσουν τον νόμο του Θεού ο οποίος νόμος θα τους εξασφαλίσει την σωτηρία ψυχής και σώματος.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού διεξάγει αγώνες ώστε οι άνθρωποι να γνωρίσουν το Ευαγγέλιο της βασιλείας και να γίνουν οι πάντες μία ποίμνη με ένα ποιμένα τον Χριστό και ότι συνεπάγεται προ της γέννησής του ή μετέπειτα. (παλαιά και καινή διαθήκη, η εκπλήρωση όλων των επαγγελιών συμπεριλαμβάνονται στο όνομα του Χριστού)

Φωνή Θεού: Και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα. Πιστεύεις τούτο; Εμείς το πιστεύουμε και το εργαζόμαστε, ώστε ο νόμος να μας γίνει συνήθεια και η ζώσα πίστη να φρουρεί την ζωή μας.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού έχει αποστολή να βάλει το Ευαγγέλιο του Θεού στα χέρια όλων των ανθρώπων και των λαών της γης με το πνεύμα που ο Θεός της έδωσε και την ικανότητα να επεξεργάζεται αυτόν τον Λόγο του Θεού, κηρύττοντας το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Το Ευαγγέλιο αυτό είναι μοναδικό, διότι καταργεί τον φυσικό θάνατο και ιδρύει την βασιλεία του Θεού μέσα μας και γύρω μας, ώστε η σοφία του κόσμου η οποία για μένα είναι σχόλια, να αντικατασταθεί από την μόνη αλήθεια, την αποκεκριμένη αλήθεια του Ευαγγελίου του Χριστού. Ο Τιμόθεος αναφέρει για τον Λόγο του Θεού τα εξής: Φανερωθείσαν δε τώρα διά της επιφανείας του Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού, όστις κατήργησε μεν τον θάνατον, έφερε δε εις φως την ζωήν και την αφθαρσίαν διά του Ευαγγελίου.

Φωνή Θεού: Τα παιδιά που ανήκουν στην Φωνή Θεού να κάνουν θυσία αγάπης στα μέτρα που μπορούν και μέχρι εκεί που δεν κινδυνεύει η ζωή τους. Από εκεί και πέρα να εμπιστεύονται τον Θεό και να αφήνουν τους ανθρώπους που απαιτούν και ποτέ δεν ευχαριστιούνται στα χέρια του Θεού. Αυτός ξέρει τι θα γίνει με τους ανθρώπους αυτούς.

Φωνή Θεού: Είναι το έργο δηλαδή που υπηρετούμε όλοι εμείς, το οποίο κηρύττει το Ευαγγέλιο της βασιλείας. Αυτό το Ευαγγέλιο της βασιλείας εμπεριέχει το μεγαλύτερο ουράνιο κάλεσμα υπό του Θεού και απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους, Και θέλει κηρυχθή τούτο το ευαγγέλιον της βασιλείας εν όλη τη οικουμένη εις μαρτύριον πάσιν τοις έθνεσιν και τότε ήξει το τέλος.

Φωνή Θεού: Η καύχηση έγκειται στον Χριστό και Θεό μας. Ο λόγος που έχουμε χαρά είναι διότι ο Χριστός είναι ο ευεργέτης όλων ημών. Δηλαδή εμείς ήμασταν καταδικασμένοι εις θάνατον και αυτό γιατί τα λάθη μας, η άγνοια μας, η αμαρτία είναι αυτά που μας οδήγησαν στον θάνατο. Αυτός ο Χριστός ήρθε και πλήρωσε το αντίτιμο που οφείλαμε στον δικαστή και μας χάρισε όχι απλώς μία ζωή συνηθισμένη αλλά μία αιώνια ζωή, η οποία είναι ποιοτική γεμάτη πνεύμα Θεού καθώς και ποσοτική γεμάτη σοφία Θεού. Ε, μετά από όλα αυτά εμείς καυχόμαστε για τον ευεργέτη μας και σήμερα η Φωνή Θεού αυτό το κηρύττει παντού.

Φωνή Θεού: Εμείς όσοι ανήκουμε στην Φωνή Θεού έχουμε στόχους. Αυτοί είναι: 1ον) Να καταργηθεί η αμαρτία από μέσα μας και γύρω μας, 2ον) να ιδρυθεί η βασιλεία του Θεού μέσα μας και διά της εξαπλώσεως και γύρω μας και 3ον) να καταργηθούν οι μηχανισμοί (αμαρτία) που καταστρέφουν την ζωή μας, ώστε να ξαναχτίσουμε την άφθαρτη ζωή την οποίαν ο Θεός χάρισε σε εμάς καθιστώντας μας εικόνα του Θεού του αοράτου. Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο θα εκπληρωθούν και οι επόμενες επαγγελίες όπως η δευτέρα έλευση του Χριστού και πολλές άλλες οι οποίες θα μεταβάλουν την Δημιουργία ολόκληρη σε βασιλεία Θεού, δημιουργώντας την οικογένεια του Θεού σε όλο το άπειρο το οποίο διέπεται από το φως εντός του χώρου αλλά και εκτός του χώρου.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού εργάζεται σήμερα διά της αφιέρωσης, ώστε με την δύναμη του Θεού να εφαρμόσει τον νόμο του Θεού και στην συνέχεια διά της ζώσης πίστεως να επαναφέρει στα σώματα όλων ημών τα άφθαρτα εκείνα στοιχεία που καθιστούν την ζωή αιώνια, άφθαρτη, αθάνατη και έτσι διά Πνεύματος Αγίου να επανέλθει η αρχέγονη συμπεριφορά και λειτουργία που ο Θεός εξ αρχής μας έδωσε με τα στοιχεία και τις ιδιότητες τις δικές του.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού έχει φροντίσει να θέσει ως απαραίτητη τροφή στα τέκνα της τον Λόγο του Θεού, (την Καινή Διαθήκη), διά της οποίας να μπορούν όλοι να νομοθετούν εαυτόν δια αυτής. Ακόμη ο Θεός έδωσε στην Φωνή Θεού μία μεγάλη και όμορφη πνευματική περιουσία γεμάτη σοφία Θεού, η οποία αυξάνει καθ’ εκάστην ημέρα. Όσοι θέλουν μπορούν να την λάβουν δωρεάν. Κατόπιν μέσω αυτής να εννοήσουν τα δρώμενα του Ευαγγελίου και να αναπτύξουν το θέλημα του Πατέρα Θεού στην ζωή τους.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού έχει δημιουργήσει πνευματική περιουσία, η οποία φανερώνει τον τρόπο που ενεργεί η αμαρτία καθώς και τον τρόπος αποφυγής αυτής. Αν θέλουμε να πλησιάσουμε τον Θεό, να γνωρίζουμε ότι με την δική μας θέληση και την δική μας προσπάθεια θα επιτευχθεί αυτό.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού κατέχει την ελευθερία του πνεύματος και παρέχει δωρεάν σε όποιον θέλει και έχει καλή προαίρεση τον τρόπο που ο Θεός της έδωσε ώστε να παλέψει ενάντια της αμαρτίας, της φθοράς και του θανάτου.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού με όλα τα τέκνα της σήμερα αγωνίζεται να μην χάσει την κυριότητα της ζωής, εφαρμόζοντας τον νόμο του Θεού και κάνοντας καλή χρήση του ελέους του, το οποίο έλεος μας καταδιώκει κάθε στιγμή. Ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει, καν καθ’ ημέραν αμαρτάνεις, καθ’ ημέραν μετανόη.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού έχει τα μέσα ώστε να δημιουργήσει ξανά τον λαό του Θεού, την οικογένεια του Θεού.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού θα συμβάλει καθοριστικά, ιδιαίτερα στον χριστιανικό κόσμο ώστε να φανερωθούν οι υιοί του Θεού ανεξαρτήτου δόγματος, φυλής, έθνους οι οποίοι σήμερα είναι διασκορπισμένοι σε όλον τον κόσμο και διεξάγουν πνευματικούς αγώνες αναγέννησης κατά τόπους και διακατέχονται από μέρος αλήθειας ή πνευματικών στοιχείων.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού δεν έχει αποστολή να δημιουργήσει μία νέα χριστιανική οργάνωση ή ένα νέο δόγμα, αλλά να συμπληρώσει στους ήδη υπάρχοντες χριστιανούς και μη καθώς και σε όλο τον πνευματικό, λογοτεχνικό, επιστημονικό, ερευνητικό κόσμο που σήμερα καθορίζει την τύχη των λαών ανεξαρτήτου πνευματικού επιπέδου, τα πνευματικά εκείνα στοιχεία (ελλείποντα) τα οποία θα επαναπροσδιορίσουν τους στόχους και τις επιδιώξεις αναγέννησης όλου του χριστιανικού κόσμου και μη, ώστε να επιτευχθεί η ενότητα μεταξύ των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η οποία ενότητα είναι ευαγγελική απαίτηση του Θεού και έχει ως εξής: Εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί εστε εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού διαμέσου των διαρθρωτικών πνευματικών αλλαγών διά του Ευαγγελίου θα επαναφέρει στους έχοντες αποστολή τα στοιχεία εκείνα τα οποία καθιστούν την ζωή άφθαρτη, αναπτύσσοντας αυτή την ζωή στους ανθρώπους του Θεού σε γονιδιακό επίπεδο όπου η ζωή η αιώνιος και η ζώσα πίστη θα διακατέχουν αυτούς τους υιούς και τις θυγατέρες του Θεού. Είναι απολύτως βέβαιον ότι αυτοί οι υιοί του Θεού θα ελευθερώσουν και την κτίση από την φθορά που την διέπει σήμερα, αφού όμως πρώτα διά της μετάνοιας, της αναγέννησης, της ζώσης πίστεως θα έχουν ελευθερώσει τον εαυτόν τους από την αμαρτία, τα πάθη, τους εγωισμούς, τα στερεότυπα που υφίστανται σήμερα και μας καθιστούν εχθρούς μεταξύ μας, με αποκορύφωμα πάντων την απελευθέρωση του ανθρώπου από την φθορά και τον θάνατο.

Φωνή Θεού: Εμείς που ανήκουμε στη Φωνή Θεού, θα κοιτάζουμε την αποστολή που ο Θεός μας έδωσε, ώστε να φέρουμε στη ζωή μας τους στόχους, που ο Θεός μας φανέρωσε. Δεν παρακαλάμε, δεν προσηλυτίζουμε, δεν κρίνουμε, δεν πολεμάμε, κανέναν. Δεν βλέπουμε έξω από την αποστολή μας, όσοι είναι να έρθουν στο έργο αυτό, θα τους προσθέσει ο Κύριος. Εμείς οποίος μας καλέσει και οποίος χρειαστεί ενημέρωση για ότι κάνουμε θα σπεύσουμε με χαρά και αγάπη να τον ενημερώσουμε, από κει και πέρα ας αποφασίσει ο ίδιος αν θα κάνει τον αγώνα αυτό, εμείς δεν επιμένουμε. Η Φωνή Θεού δημιουργήθηκε υπό του Θεού και η εντολή είναι: εμείς όσοι καταλάβαμε να κάνουμε τον αγώνα μας και ο Κύριος θα μεγαλώσει αυτή, προσθέτοντας ψυχές μέσα από την ελευθερία τους. Όσοι δεν είναι με εμάς, στον αγώνα αυτό, εμείς θα πιστεύουμε ότι κάνουν κάτι άλλο που ο Πατέρας τους είπε (έτσι καταργείται η κρίση).

Φωνή Θεού: Η ζώσα φωνή του ζώντος Θεού.

Φωνή Θεού: Έχει αποστολή να πετάξει όλα αυτά που εμποδίζουν την παρουσία του Θεού στην ζωή μας και να στηριχτεί στην αγάπη του Χριστού, στην εντολή του Θεού και στον Λόγο του Θεού και δια της θυσίας αν χρειαστεί, διότι ο Θεός έτσι αναγνωρίζει τα τέκνα του, η θυσία τα φανερώνει.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού εννοεί την αδυναμία των ανθρώπων γύρο της και καταλαβαίνει τον τρόπο εξέλιξής τους, ποια θα είναι η πορεία τους, είτε θετική, είτε αρνητική, από το πνεύμα που κυοφορούν αυτοί οι άνθρωποι γύρω της. Τα παιδιά της Φωνής του Θεού έχουν άνωθεν το πρόσταγμα να ζωοποιήσουν την πίστη τους δια του Χριστού. Ο Χριστός είπε, το πνεύμα εστί το ζωοποιούν. Αν κάποιος δεν έχει πνεύμα Θεού η Φωνή Θεού δύναται και μπορεί αν θέλει κάποιος και της επιτρέπει να βοηθήσει και να βοηθήσει όλους εκείνους τους καλώς έχοντες θετική προαίρεση, ώστε να ασφαλίσουν την ζωή τους δια του πνεύματος του Χριστού κοντά στον Άγιο Θεό. Ο οποίος εξασφάλισε σήμερα σε πολλά παιδιά της Φωνής του Θεού χαρά, υγεία, σοφία, ταπείνωση, αγάπη, αφθαρσία, πίστη, η οποία όταν γίνει ζώσα πίστη θα φέρει την κατάργηση του φυσικού θανάτου και την επαναφορά όλων μας στην χαμένη πατρίδα. Θέλω όλοι μας να προσέξουμε ώστε η γνώση που αποκτάμε να γίνεται συνειδητή, ώστε να παρουσιάζει έργο αγάπης ο καθένας μας συνειδητά πλέον να εργάζεται. Διαφορετικά η γνώση χωρίς έργο είναι και λέγεται ασυνείδητη και μη εξελίξιμη. Ο Απ. Παύλος τονίζει, << η γνώση φυσιεί η δε αγάπη οικοδομεί >>, ο Κύριος φανέρωσε, << ούτος ο λαός με τα χείλη με τιμά η δε καρδιά αυτών πόρο απέχει από εμού εις μάτην δε με σέβονται διδάσκοντες διδασκαλίες εντάλματα ανθρώπων >>. Προσοχή στις παγίδες, η πάλη υμών ουκ έτσι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τας εξουσίες του σκότους του άρχοντα του αιώνος τούτου. Ο Θεός να μας ευλογεί να τείνουμε όλοι μαζί στο να λάβουν χώρα τα γεγραμμένα.

Φωνή Θεού: Είναι ο φορέας του θελήματος και της ιδρύσεως της βασιλείας του Θεού.

Φωνή Θεού: Όταν η φωνή Θεού λειτούργει μέσα μας, μας ενισχύει πνευματικά μέχρι να μας γίνει συνήθεια το θέλημα του Θεού στη ζωή μας.

Φωνή Θεού: Ανέλαβε άνωθεν να ζωοποιήσει το Ευαγγέλιο του Χριστού στις καρδιές όλων των καλοπροαίρετων ανθρώπων που είναι διασκορπισμένοι σε όλη την γη.

Φωνή Θεού: Είναι Χριστός, καθαρισμός, επίγνωση Θεού και σοφία Θεού. Στη Φωνή Θεού μαθαίνεις να είσαι ευτυχισμένος χωρίς να χρειάζεται λόγος να είσαι ευτυχισμένος. Τα παιδιά της Φωνής Θεού όταν εννοήσουν την πνευματική περιουσία που έχουν στα χέρια τους, θα λάμπουν με χρήματα, αλλά θα λάμπουν και θα χαίρονται και χωρίς αυτά και τίποτε μα απολύτως τίποτε δεν θα μπορεί να τους γκρεμίσει στον άδη. Θα είναι κληρονόμοι της χαράς, της ζωής, της αφθαρσίας και της αθανασίας, κληρονόμοι του Θεού και της σοφίας αυτού. Η Φωνή Θεού είναι αγώνας, μελέτη, προσευχή και δεν απελπιζόμαστε, τα πάντα είναι δυνατά στο θεό. Ζήλο, επιμονή και υπομονή καθώς και καλή προαίρεση χρειάζεται, τα αδύνατα λοιπόν παρά ανθρώποις, δυνατά παρά τω θεώ.

Φωνή Θεού: Να αναγεννήσω δια της μετάνοιας, δια της μελέτης του Λόγου του Θεού, δια της προσευχής τον εαυτό μου. Κατόπιν, δια της αφιερώσεως στο να κάνω το θέλημα του Θεού, να τον θεοποιήσω. Είναι γεγραμμένο θεοί είστε και υιοί Υψίστου πάντες.

Ø  

Να καταφέρω με τον σχετικό πνευματικό αγώνα ώστε να μην υπάρχει οτιδήποτε, πνευματικό ή υλικό, πρόσκομμα ή αδυναμία, που θα με θέσει σε υποτέλεια πνευματική έναντι των επιδιώξεων του θελήματος του Θεού που είναι ο αγιασμός. Η πτώση επιτρέπεται, η παραμονή σε αυτήν απαγορεύεται.

Ø  

Να συγχωρώ τον εαυτό μου αλλά να συγχωρώ και τον συνάνθρωπό μου αδιάλειπτα.

Ø  

Να σέβομαι την θρησκεία ή το δόγμα του κάθε ανθρώπου ανεξαρτήτως έθνους, φυλής, λαού. Εξάλλου ο Θεός δεν είναι θρησκεία, ο Θεός είναι αγάπη. Την αγάπη όλοι την αποδέχονται. Η αγάπη σε δέχεται όπως είσαι. Η αγάπη βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας.

Ø  

Να ενώνομαι πνευματικά σαν χριστιανός με όλους τους ανθρώπους. Ο τρόπος είναι μέσα στον Λόγο του Θεού. Εκεί υπάρχουν πολλά ουσιαστικά πνευματικά στοιχεία και πολλές κοινές επιδιώξεις που απαιτείται να έχουν όλοι οι χριστιανοί όπως αγάπη ανυπόκριτη, όπως ζώσα πίστη, όπως ταπεινοφροσύνη, όπως δικαιοσύνη, όπως φιλαδέλφεια κ.λπ.. Αν κάποιος μου απαιτεί να υιοθετήσω το δικό του δόγμα τότε να φεύγω μακριά, ο λόγος διότι δεν σέβεται τον Θεό και την διαφορετική αγαθή αποστολή που μου ενέπνευσε ο Θεός να πιστέψω και να ακολουθήσω.

Ø  

Να παραστήσω από σήμερα το σώμα μου λογική ευάρεστη λατρεία στον Θεό ώστε να υπηρετώ Θεό και άνθρωπο.

Ø  

Να μην διακατέχομαι από αυστηρή συνείδηση και να μην κρίνω ή κατακρίνω τους συνανθρώπους μου. Αν έχω αυστηρή συνείδηση θα κρίνω πάντα λάθος, χωρίς έλεος. Μη γένοιτο!

Ø  

Να ομολογώ τις επιδιώξεις και τα πιστεύω της Φωνής Θεού όταν ερωτηθώ, αδιαφορώντας για το αν θεωρηθώ αιρετικός ή αποσυνάγωγος. Ουκ εστιν δουλος μείζων του Κυρίου αυτου, ει εμε εδίωξαν, και υμας διώξουσιν.

Ø  

Να χρησιμοποιώ το υλικό στοιχείο για την δόξα του Θεού και την εν Χριστώ αναγέννηση των συνανθρώπων μου. Ο Θεός τον ιλαρό δότη αγαπά. Η ρίζα όλων των κακών είναι η φιλαργυρία.

Ø  

Να μην επιδιώξω ποτέ να γίνω πνευματικά, αρχηγός, δάσκαλος, ποιμένας, πρόεδρος, προφήτης, διάκονος. Και μόνο να το λες είναι εγωισμός! Τα παραπάνω διακατέχει εντέχνως και εκδηλώνει αυτός που κρίνει, που απειλεί, που φοβερίζει, που στερεί την ελευθερία και την συνδιαλλαγή με τον συνδογματικό αδελφό. Ο Χριστός τόνισε, υμείς δε μή κληθήτε ραββί, είς γαρ έστιν υμών ο διδάσκαλος, ο Χριστός, πάντες δε υμείς αδελφοί έστε, και πατέρα μή καλέσητε υμών επί της γης, είς γαρ έστιν ο πατήρ υμών, ο εν τοις ουρανοίς, μηδέ κληθήτε καθηγηταί, είς γαρ υμών έστιν ο καθηγητής, ο Χριστός. Να έχουμε μόνο μια αρχή, μέσα από την αγάπη και τα στοιχεία της ευγενής άμιλλας να συμπληρώνει ο ένας στον άλλον τα πνευματικά ελλείποντα, φυσικά μέσα από την ελεύθερη βούλησή μας.

Ø  

Να έχω ακατάπαυστη δραστηριότητα πνευματική όπως μελέτη, προσευχή. Μόνο έτσι θα εξασφαλίσω τον νοητό παράδεισο και θα πετύχω την επανένταξή μου στην άφθαρτη ζωή. Η ομολογία θα γίνεται όταν ερωτούμαι. Αν προτρέχω του Θεού θα αποκτήσω εωσφορικό εγωισμό. Εξάλλου, όσους φέρω εγώ στον Χριστό θα με κουράσουν, όσους όμως φέρει ο Χριστός γύρω μου θα με ξεκουράσουν.

Ø  

Να εννοήσω άπαξ διαπαντός ότι η εκκλησία της Φιλαδέλφειας θα δημιουργηθεί τα έσχατα χρόνια τα οποία σήμερα διανύουμε. Η εκκλησία της Φιλαδέλφειας θα αποτελείται από αναγεννημένους χριστιανούς πολλών δογμάτων και λαών, οι οποίοι θα συλλάβουν ότι ο εχθρός του ανθρώπου δεν είναι ο συνδογματικός αδελφός αλλά είναι η αμαρτία, η φθορά, ο θάνατος. Όταν καταλάβουμε ότι η πάλη ημών δεν είναι προς σάρκα και αίμα αλλά προς τις αρχές του κοσμοκράτορα του σκότους του αιώνος τούτου τότε θα νικήσουμε τον έτερο κακό εαυτό μας και θα καταφέρουμε να γίνουμε φιλάδελφοι.

Φωνή Θεού: Η Φωνή Θεού εργάζεται σήμερα στο να εννοήσει ο χριστιανικός πρώτα λαός αλλά και όλοι οι λαοί της γης, την σοφία του Θεού, η οποία υπάρχει στο Ευαγγέλιο του Χριστού και υπερέχει κάθε ανθρώπινης σοφίας, ώστε να επιτευχθεί η ενότητα μεταξύ όλων των λαών της γης, με τα στοιχεία της ευγενής άμιλλας και του νόμου του Θεού. Κατόπιν να λάβει χώρα η πραγματική ειρηνοποίηση όλων των ανθρώπων.

Φωνή Θεού: Όταν η Φωνή Θεού βασιλέψει σε όλα τα έθνη, θα καταλάβουμε ότι τα έθνη πληρώθηκαν από την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού και ο λόγος, διότι η αγάπη η ανυπόκριτη, η αναμαρτησία, ο αγιασμός καθώς και η ζωή η άφθαρτη θα εμφανιστεί στην ζωή των Χριστιανών, κατέχοντας οι πάντες διά Πνεύματος Αγίου την θέωση.

Φως: Ο Χριστός και η διδασκαλία του.

Φως: Είναι ο Λόγος, όταν διέπεται από την λογική του Θεού, διαφορετικά χάνει την αξία του και ο άνθρωπος τον χρησιμοποιεί κατόπιν με πονηρά και με εγωιστικά δαιμονισμένα κριτήρια, μη γένοιτο εις ημάς. Το φως (ζωή, αναγέννηση, εξέλιξη) επικρατεί του σκότους. Αυτό σημαίνει ότι η λογική του Θεού όταν γίνει αντιληπτή από έναν ή πολλούς ανθρώπους επικρατεί υπέρ κόρον της λογικής των ανθρώπων που είναι σκότος (αμαρτία, φθορά, θάνατος). Η λογική του Θεού (φως) είναι ακόμη η αγάπη, η ταπείνωση, η σοφία, η ειρήνη, η ζωή η άφθαρτη. Ενώ του σκότους είναι η συσσώρευση της ύλης και η επικράτηση του χωρισμού μεταξύ των ανθρώπων, η οποία οδηγεί τον άνθρωπο στον θάνατο ψυχής και σώματος. Μη γένοιτο να έχει έρθει το φως στη ζωή μας και να παραμείνουμε στο σκότος.

Φως: Όταν μιλάμε για φως ο νους μας πηγαίνει ή στο φυσικό φως (ήλιος) ή στο ηλεκτρικό φως. Και τα δύο διαλύουν το σκότος. Εδώ όμως μιλάμε για το πνευματικό φως το οποίο είναι ο Χριστός και η αγία διδασκαλία του, η οποία φανερώνεται μέσα στον Λόγο του Θεού. Όλοι σήμερα όσοι ονομάζονται χριστιανοί θα πρέπει να πάρουν το φως, Χριστός, ανά χείρας που είναι ο Λόγος του Θεού και να εντρυφούν καθημερινά στη ζωή τους με αυτόν τον Λόγο του Θεού, ώστε να εννοήσουν οι πάντες τον νόμο του Θεού και τις άπειρες ευεργεσίες του, οι οποίες όταν εννοηθούν από έναν ή πολλούς ανθρώπους τότε αυτοί θα αποτελέσουν το λαό του Θεού. Ο οποίος λαός θα φανερώνει τα έργα της αγάπης, της ταπείνωσης, της ζώσης πίστεως, της άφθαρτης ζωής κ.λπ.,  στοιχεία τα οποία χρειάζεται ο κόσμος αυτός ώστε να μπορέσει να επιβιώσει.

Χαρά: Η θυγατέρα της αγάπης βγαλμένη από τα σπλάχνα της, αχώριστες εις τον αιώνα με ακόλουθό τους την ευδοκία.

Χαρά Θεού: Τίποτα δεν του δώσαμε, όλα μας δόθηκαν. Αν θέλουμε να δώσουμε κάτι σε αυτόν, είναι να του ομοιάσουμε. Αυτή είναι η χαρά του Θεού, η οποία θα γίνει δόξα δική μας και δόξα δική του, όμως όλα να γίνουν μέσα από την ελεύθερη βούληση μας. Είναι το πιο σημαντικό για τον Θεό, για τον Πατέρα μας, να τον ακολουθήσουμε όχι από φόβο, όχι για να καλύψουμε την συνείδησή μας, δημιουργώντας μία θρησκεία, έναν τύπο, αλλά γιατί είναι ο Πατέρας μας, γιατί είναι ο γεννήσαντας οργανισμός, γιατί είναι αυτός που μας έκανε λογικά όντα, με στόχο να γίνουμε θεοί, κατ’ εικόνα και ομοίωση.

Χάρις: <<Εμείς οι ποτέ μη όντες λαός, τώρα δε λαός του Θεού, οι ποτέ μη ηλεημένοι, τώρα δε ελεηθέντες>> (Πέτρου Α΄ 2:10). Η χάρις δόθηκε διά του μέγα ελέους, το οποίο είναι στην ουσία μία επιταγή χωρίς κάποιο συγκεκριμένο ποσό και ο λόγος που εδόθη εις ημάς αυτή η επιταγή (έλεος) είναι για να βάλουμε εμείς το ποσό εκείνο που καλύπτει την αμαρτία μας και χαρίζει εις ημάς διά της πίστεως στον Υιό και Λόγο του Θεού του ζώντος την άφθαρτη ζωή που εξασφάλισε ο Θεός εις ημάς μέσω της σταυρικής θυσίας του Χριστού. Ας μην έχουμε λοιπόν αυστηρή συνείδηση ούτε για τον εαυτό μας αλλά ούτε και για τους συνανθρώπους μας, οι οποίοι είναι είτε αδελφοί, είτε φίλοι, είτε εχθροί. Άλλωστε γνωρίζουμε ότι με όποια κρίση κρίνουμε με αυτή θα κριθούμε. Να κρίνουμε τα πάντα στην ζωή μας με το άφες αυτοίς ου γαρ οίδασι τι ποιούσι (Λουκ. 23:34), με την σοφία του Θεού, με την αγάπη του Χριστού, με την ταπείνωση και τελευταία με την κορωνίδα όλων το μέγα έλεος, το οποίο εκδηλώνει ανυπόκριτη αγάπη. Μόνο έτσι θα επικρατήσουμε σε όλον τον κόσμο.

Χάρις: Αναφέρει ο Λόγος του Θεού, όπου επερίσσευσεν η αμαρτία, υπερεπερίσσευσεν η χάρις του Θεού. Μερικοί το παίρνουν ως εξής, διότι έτσι τους λέει ο διάβολος, κάνε τώρα ότι θες, αμάρτησε όσο θες και μετά μετανόησε, ο Θεός σε δέχεται και την τελευταία στιγμή. Να γνωρίζουμε ότι αυτό το γραφικό αναφέρεται σε εκείνον που έχει ζήσει την αμαρτία πολλά χρόνια στην ζωή του και από την ώρα που γνωρίζει τον Χριστό η μετάνοια, η χάρη του Θεού έρχεται στο εκατονταπλάσιο, διότι ότι έπραττε, το έπραττε μέσα από την άγνοιά του. Αφού λοιπόν γνώρισε, η μετάνοιά του ήταν ολοκληρωτική. Άλλη περίπτωση είναι ότι πολλές φορές μέχρι να ολοκληρώσουμε το αγαθό στην ζωή μας, εκδηλώνουμε και λάθη λόγω της δευτέρας φύσης που υπήρχε μέσα μας και κατά την διάρκεια του καθαρισμού, συνεχίζει να υπάρχει. Ο Απόστολος Παύλος έλεγε, βλέπω δε έτερον νόμον εν τοις μέλεσίν μου αντιμαχόμενον τω νόμω του νοός μου και αιχμαλωτίζοντά με εν τω νόμω της αμαρτίας τω όντι εν τοις μέλεσίν μου.

Χάρις: Σήμερα όλοι οι άνθρωποι ζουν χωρίς να εργάζονται τα του Θεού και όμως ζουν. Αυτό σημαίνει ότι η χάρις του Θεού τους δίνει ζωή, την οποίαν δεν δικαιούνται λόγω της αμαρτίας. Η χάρις κρατάει πολλά χρόνια, κάποια στιγμή όμως φεύγει. Όσοι εργάζονται στο να αναπτύξουν και να κάνουν το θέλημα του Θεού, αυτοί δεν ζουν πλέον με την χάρη αλλά, ως χρέος του Θεού να τους δικαιώσει με την αιώνια, άφθαρτη ζωή.

Χάρις: Η αμαρτία βασιλεύει μέχρι την ημέρα που θα αντιληφθούμε την χάρη του Θεού, η οποία μετέπειτα διαμορφώνει ολόκληρο το είναι μας σε χαρακτήρα Χριστού.

Χάρις: Πολλοί χωρίς να εργαστούν κατ’ ελάχιστον πνευματικά παρά μόνο θεωρητικά, μη έχοντας εκδηλώσει κανένα έργο πίστεως ή κανένα πνευματικό ερέθισμα, πιστεύουν ότι έχουν χάρη και διαρκώς καυχώνται. Να γνωρίζουμε ότι την χάρη του Θεού την χρησιμοποιούν οι άνθρωποι οι οποίοι έχουν πνευματικά έργα. Μάλιστα όταν δέχονται θαυμασμό ή επαίνους για τα πνευματικά έργα που εργάζονται με σοφία Θεού, με θυσία τότε λένε ότι η χάρη του Θεού ενήργησε σε μένα αδελφέ και βλέπεις αυτό το πνευματικό έργο το οποίο διεργάστηκε ο Θεός διαμέσου μου.

Χάρις: Ολοκληρωνόμαστε πνευματικά, διακατεχόμενοι αιώνια από την χάρη της θυσίας του Χριστού.

Χάρις: Η χάρη του Θεού δύναται να εξαλείψει την αμαρτία από το μυαλό μας και από τα μέλη μας και ας την έχουμε κληρονομήσει. Όλα μπορούν να αλλάξουν στην ζωή μας και η αμαρτία μπορεί να εξαφανιστεί. Χρειάζεται όμως να κάνουμε βεβαίαν την κλήσιν και την εκλογήν μας διακατεχόμενοι από πνευματική σοβαρότητα.

Χάρις : Τα έργα έχουν έναν σκοπό. Αυτός είναι να διαμορφώσουμε χαρακτήρα Χριστού, με ιδιότητες Θεού. Όσα όμως και αν είναι τα έργα μας δεν ωφελούν, ώστε να δικαιώσουμε εαυτόν ενώπιον Θεού. Ο λόγος, διότι η χάρη του Θεού, δύναται να σώσει τον άνθρωπο ψυχή τε και σώματι. Αυτή η χάρη δόθηκε μέσα από την σταυρική θυσία του Κυρίου, χαρίζοντας σε όλους εμάς, μηδενός εξαιρουμένου, το μέγα έλεος, με φυσική συνέπεια όλοι δια αυτής της χάρης με μία ειλικρινή μετάνοια να μπορούμε να εισέλθουμε στα Άγια των Αγίων και να κοινωνούμε αιώνια την σοφία του Θεού, η οποία όταν εισέλθει μέσα μας, ελευθερώνει την ζωή μας από τα φθοροποιά στοιχεία και δίνει μία νέα κατεύθυνση στο πνεύμα μας το οποίο μεταλλάσσεται σε πνεύμα ζωοποιόν, αναπτύσσοντας σε εμάς αφού το ρήμα του Θεού είναι ζωοποιόν, άφθαρτα στοιχεία.

Χαρίσματα Αγίου Πνεύματος: Η χάρη του Θεού συντελεί, ώστε ο άνθρωπος να αποκτήσει τα χαρίσματα του Αγίου Θεού, τα οποία είναι ευλογία δική του. Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος είναι επτά: Γλωσσολαλιά, ερμηνεία γλωσσών, προφητικό, ιαματικό, διάκριση πνευμάτων, λόγοι διδαχής και τελευταία δυνάμεις. Τα χαρίσματα ο Θεός τα δίνει σε κάποιον που διεξάγει πνευματικούς αγώνες, τα οποία έλαβε μέσα από τον προσωπικό του αγώνα. Αυτός λοιπόν που έχει τα χαρίσματα του Θεού, έχει και την εξουσία να τα μεταδώσει στους έχοντες καλή προαίρεση και πίστη Θεού προς στήριξη της εκκλησίας και ο λόγος διότι κατέχει τον πνευματικό δρόμο των χαρισμάτων και των δωρεών του Αγίου Θεού, τον οποίον δυνάμεθα και εμείς να τον προσεγγίσουμε μέσω της παρουσίας του απεσταλμένου του στη ζωή μας.

Χλιαρός: Τιμά τον Θεό με τα χείλη, ενώ η καρδιά του στηρίζεται στις υλικές επενδύσεις. Κλείνει τις πόρτες της θέωσης.

Χρέος Θεού: Όσοι εργάζονται στο να αναπτύξουν και να κάνουν το θέλημα του Θεού, δεν ζουν πλέον με την χάρη αλλά, ως χρέος του Θεού να τους δικαιώσει με την αιώνια, άφθαρτη ζωή.

Χρηστότητα: Χρηστότητα σημαίνει ότι ειρηνεύουμε με τα πάντα και σπουδάζουμε με τα πάντα που συμβαίνουν μέσα μας και γύρω μας, έχοντας εμπιστοσύνη στην σοφία του Θεού ο οποίος Θεός μέσω του καλού και του κακού μας εξελίσσει και μας σπουδάζει.

Χρηστότητα: Με αγάπη ανυπόκριτη και ενθουσιασμό να προσφέρουμε υπηρεσίες των δυνατοτήτων μας προς πάντα συνάνθρωπο.

Χρηστότητα: Τήρηση και μίμηση της ζωής του Χριστού. Να ακολουθείς το πνεύμα του και να παρουσιάζεις τα έργα τα δικά του, της αγάπης, στον κόσμο. Αυτά τα έργα θα σε κάνουν αδελφό του Χριστού, κληρονόμο, συγκληρονόμο και συμμέτοχο της δόξης του. Μόνο έτσι θα βρούμε λύτρωση όχι με παρακαλετά ανώφελα χωρίς ουσία.

Χρόνος: Όταν πήγαινα σχολείο και γράφαμε διαγώνισμα, θυμάμαι που ο δάσκαλος μας έλεγε, θα γράψετε μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι, όταν χτυπήσει ότι γράψατε, γράψατε. Έτσι και ο νόμος. Όσο ζει ο άνθρωπος έχει χρόνο να τον εφαρμόσει, αν πεθάνει ότι εφάρμοσε από αυτόν εφάρμοσε. Γι’ αυτό επειδή ο χρόνος φεύγει ανεπιστρεπτί θα πρέπει να εντρυφούμε πάνω σε αυτόν κάθε μέρα, γιατί αν πεθάνουμε πάει να πει ότι δεν τον εφαρμόσαμε και ο λόγος διότι η τελευταία εντολή του νόμου λέει, ο ποιήσας ταύτα ζήσεται. Αφού λοιπόν σήμερα πεθαίνουμε, αυτό συνεπάγεται ότι δεν τον εφαρμόζουμε. Πιστεύω όμως ότι έχει έρθει ο καιρός να τον εφαρμόσουμε. Ο ιερός Χρυσόστομος αναφέρει, καν καθ’ ημέραν αμαρτάνεις, καθ’ ημέραν μετανόη.

Χρόνος: Η αμαρτία γεννά τον θάνατο. Όμως σήμερα δεν μπορεί να μας υποχειριάσει ο θάνατος διότι το έλεος σβήνει κάθε παράβαση δική μας, η οποία διαπράττεται ενάντια του νόμου του Θεού. Έτσι διά του μέγα ελέους που χάρισε ο Θεός εις ημάς και διά του Υιού του μας καθιστά υιούς Θεού, υιούς ζωής και ο λόγος διότι κερδίζουμε χρόνο ώστε να ολοκληρώσουμε την μετάνοιά μας, η οποία ολοκληρώνει την αναγέννησή μας.

Χρόνος: Σήμερα όλοι μαζί αγωνιζόμαστε διά του Λόγου του, ώστε να αναπτυχθεί μέσα μας ο Θεός. Η παρουσία του στην ζωή μας θα μας διαφωτίσει και θα μας δώσει τον τρόπο ώστε να πεθάνει ο έτερος κακός εαυτός μας, η αμαρτία. Κατόπιν διά του νόμου του Θεού θα ζήσουμε την εν Χριστώ ζωή, ιδρύοντας την βασιλεία του πρώτα μέσα μας και έπειτα γύρω μας. Ο χρόνος ανήκει στην ιδιαιτέρα εξουσία του Θεού και στην υπακοή την δική μας εις αυτόν.

Χρόνος: Σήμερα ήρθε το πλήρωμα του χρόνου, διότι ο Θεός κατέβηκε στην γη και εργάζεται έργο το οποίο άνθρωπος δεν μπορεί να το καταλάβει, εάν σε αυτόν δεν αποκαλυφθεί διά Πνεύματος Αγίου. Το πνεύμα του Θεού όπου θέλει πνέει και την φωνή αυτού ακούομαι αλλά δεν γνωρίζουμε από που έρχεται και που υπάγει. Το Πνεύμα το Άγιο εργάζεται σήμερα μέσα στις κοινωνίες των ανθρώπων και όλα τα γεγραμμένα θα λάβουν χώρα. Εμείς όλοι βλέποντας την κατάσταση του κόσμου πολλές φορές απιστούμε, όμως, θέλω να προσέξουμε ώστε να μην αφαιρούμε την παντοδυναμία του Θεού. Ο Θεός με την παρουσία του Μωυσή και το ευλογημένο ραβδί του, κατάφερε να ελευθερώσει έναν λαό, τον Ισραηλιτικό λαό σε μία εβδομάδα, χωρίς κανένα θύμα από την πλευρά των Εβραίων. Επομένως και ο κόσμος ας φαίνεται ότι είναι μακριά από τον Θεό, όταν έρθει η ώρα θα δούμε όλους τους ανθρώπους να μετανοούν και τον πλανήτη ολόκληρο να αλλάζει. Εμείς όλοι ας μείνουμε στην προσευχή, στην αναγέννηση σπουδάζοντας την σοφία του μέσα από τον Λόγο του Θεού και μέσα από την Φωνή Θεού και την πνευματική περιουσία που ο Θεός της εμπιστεύθηκε.

Χώμα: Το εργοστάσιο της ύλης του ανθρώπου.

Χωρισμός: Καμία διαφορά δεν υπάρχει μεταξύ των λαών. Η άγνοια, η αποστροφή μας από τον Λόγο του Θεού μας χώρισαν, σε Ιουδαίους, Χριστιανούς, Καθολικούς, Ειδωλολάτρες, Μουσουλμάνους, Βουδιστές κ.λπ.. Αν εννοήσουμε το θέλημα του Θεού, το οποίο εκδήλωσε με την ζωή του ο Υιός και Λόγος του Θεού του ζώντος, θα επιτευχθεί η ενότητα μεταξύ των ανθρώπων. Αυτό θα φέρει τον Θεό ανάμεσά μας ώστε να σκηνώσει μεταξύ μας. Κάνε Θεέ μου, να ζήσουμε την μέγιστη επαγγελία σου, η οποία ειπώθηκε από το στόμα του Υιού σου, εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί εστε εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις. Φανταστείτε να φύγουν οι μικρότητες, τα στερεότυπα εκείνα που χώρισαν τους ανθρώπους, όπως είναι τα εντάλματα κ.λπ., ο κόσμος ολόκληρος θα μεταμορφωθεί σε έναν επίγειο παράδεισο.

Χωρισμός - Διαζύγιο: Ο χωρισμός απαγορεύεται, όμως λόγω της δαιμονισμένης κατάστασης του κόσμου που μας περιβάλλει είναι αναπόφευκτος. Ο χωρισμός πολλές φορές είναι και σωτήριος. Το έλεος του Θεού είναι άπλετο και η εκκλησία μέσα από το έλεος θέσπισε τους τρεις γάμους δίνοντας σε όλους να εννοήσουν τη σοβαρότητα του γάμου. Το κακό είναι όταν στο γάμο υπάρχουν και παιδιά στα οποία ο χωρισμός φέρνει αγιάτρευτα και αδιόρθωτα τραύματα τα οποία τα συνοδεύουν σε όλη τους τη ζωή ειδικά όταν είναι μικρά. Το ζευγάρι από την ώρα που ενώνεται με τα δεσμά του γάμου πρέπει να σηκώσει τα βάρη του με επίγνωση και με θυσία. Για να μη φτάσει το ζευγάρι στο χωρισμό χρειάζεται να αναγεννηθεί. Μόνο όταν αναγεννηθεί ο ένας βρίσκει κατανόηση έναντι του άλλου, μάλιστα ο Χριστός φωτίζει τον άνδρα και τη γυναίκα δια του αγιασμού και του ευαγγελίου ώστε ο ένας να γλυκαίνει τη ζωή του άλλου. Καθώς ο ένας να σέβεται τον άλλο και να μη στερεί την ελευθερία του άλλου. Χωρίς την αναγέννηση ο γάμος είναι θάνατος ψυχής και σώματος διότι ο άνθρωπος αναγκάζεται να σηκώσει φορτία δυσβάστακτα τα οποία δεν μικραίνουν ποτέ αλλά πάντα μεγαλώνουν σε σημείο να επιφέρουν μέχρι και το θάνατο. Ο λόγος, διότι χάνεται η ελευθερία και οι κινήσεις αυτής είναι τυποποιημένες, όταν έρθει όμως ο Χριστός τα πάντα μετατρέπονται σε ευλογία.

Ψέμα: Το ψέμα είναι η αμαρτία, τα πάθη, οι πονηρίες, οι εγωισμοί, οι χωρισμοί, τα σκάνδαλα μεταξύ των ανθρώπων, οι ασθένειες, η φθορά με αποκορύφωμα όλων τον θάνατο. Άρα, με το ψέμα δεν θα δικαιωθεί ουδείς ενώπιον του Θεού.

Ψέμα: Το ψέμα είναι το πολίτευμα του διαβόλου, το οποίο καταστρατηγεί με μύριους τρόπους την αλήθεια του Χριστού.

Ψέμα: Πολίτευμα αδιασάλευτο, αφού κατόρθωσε ο διάβολος να το βάλει εις τους πρωτόπλαστους έγινε η ζωή η ουσιαστική του ανθρώπου σε σημείο να έγκειται η διάνοια του ανθρώπου επιμελώς επί τα πονηρά εκ νεότητας αυτού. Από γενικής πλευράς, το ψέμα είναι πολίτευμα δια τον άνθρωπο. Απόδειξη είναι ότι υπάρχουν εις το πολίτευμά του τα κατά συνθήκη ψεύδη τα οποία ουδείς καταδικάζει. Παραχώρηση Θεού να ιδρυθεί πρώτα το βασίλειο του σκότους ώστε όταν ιδρυθεί το βασίλειο της αλήθειας, να έχουν οι άνθρωποι την κακή εμπειρία και να μη θέλουν ποτέ να επιστρέψουν εις το ψέμα. Όταν ο άνθρωπος έχει πείρα από το σκοτάδι, στο οποίο κινδυνεύει συνεχώς να πέσει και να σκοτωθεί, εάν πάει στο φως δεν θέλει ποτέ να επιστρέψει στο σκοτάδι.

Ψευδοπροφήτης: Νύχτα και μέρα συστήνει τον εαυτό του ως απεσταλμένο Θεού και όποιος δεν τον δέχεται, τον απορρίπτει, τον πετροβολά με τα λόγια του και τα έργα του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου