Παρασκευή, 20 Απριλίου 2012

1) ΛΕΞΙΚΟ ΦΩΝΗΣ ΘΕΟΥ - Κ - Λ


Καθαρισμός: Ο καθαρισμός χρειάζεται, ώστε οι μεταξύ μας σχέσεις να διέπονται από το πνεύμα του Θεού, διαφορετικά θα μετατραπούμε σε ζούγκλα.

Καθαρισμός: Η προσευχή και η μελέτη του Ευαγγελίου του Χριστού είναι τα βασικά στοιχεία της προσπάθειάς μας. Ο καθαρισμός και η εξάπλωση είναι το άπαν, γεγονός απληροφόρητο εις τους πάντες.

Καθαρισμός: Σημαίνει: 1) Αγάπη ανυπόκριτη προς πάντα συνάνθρωπο είτε φίλο είτε εχθρό. Ίσως να μην μας επιτρέπουν ορισμένοι λόγοι να έχουμε επαφές με κάποιον συνάνθρωπό μας όμως θα πρέπει να τον αγαπούμε ανυπόκριτα, να μην τον κρίνουμε, να μην θέλουμε το κακό του, να προσευχόμεθα δια αυτόν, να είμεθα έτοιμοι να τον βοηθήσουμε όταν έχει ανάγκη. 2) Στην περίπτωση εχθρών αλλά και πάντοτε να εφαρμόζομε τα στοιχεία του ιδεώδη ανθρώπου και 3) Να έχουμε πίστη ακράδαντη στην άφθαρτη ζωή.

Καθαρός: Ο Κύριος είπε στους μαθητές του, τώρα σεις είσθε καθαροί διά τον λόγον τον οποίον ελάλησα προς εσάς. Και εμείς αφού δεχτήκαμε τον λόγον του είμεθα καθαροί.

Καινή Διαθήκη: Καλούμαστε να καταλάβουμε την αποστολή του Κυρίου, την αποστολή την δική μας και τελευταία τον λόγο της Δημιουργίας. Τον τρόπο για να καταλάβουμε, θα τον ανακαλύψουμε μέσα στον Λόγο του Θεού, στην Καινή Διαθήκη. Με αυτήν ανά χείρας και εγκαταλείποντας τα στερεότυπα τα οποία υφίστανται εκ νεότητος στην ζωή μας καθώς και αναπτύσσοντας εαυτόν πάνω στην ουσιαστική διδασκαλία της, θα καταφέρουμε με την δύναμη του Θεού να καταργήσουμε τον θάνατο.

Κακοπιστία: Η κακοπιστία εμποδίζει και τον ίδιο τον Θεό. Πρέπει να εξαλείψουμε την κακοπιστία από τη ζωή μας σε όλους τους τομείς και δια της θετικής πίστης να μπορέσουμε να εξελιχτούμε θετικά, με φυσική συνέπεια να τείνουμε προς επίτευξη όλων των υπερβατικών μας στόχων που ξεδιπλώνονται μπροστά μας δια του Ευαγγελίου. Να θαυμάζει ο Θεός όχι για την απιστία μας αλλά για την ζώσα πίστη των έργων μας.

Κακοπροαίρετος: Οι κακοπροαίρετοι δεν βλέπουν το καλό που εκδηλώνουν κάποιοι αλλά διατυμπανίζουν το κακό. Έτσι καλύπτουν την δική τους αμαρτία βλέποντας τα λάθη των άλλων, μη θέλοντας να κατανοήσουν την θετική και αγαθή προσπάθειά τους.

Κάλεσμα: Ο Θεός σήμερα μιλάει σε όλους εμάς διά Πνεύματος Αγίου. Θα πρέπει διά της πίστεως σε αυτόν τον Θεό να μην απιστούμε αλλά, να πράττουμε όπως έπραξε ο Αβραάμ έναντι του Θεού. Αν και ήταν περασμένης ηλικίας, ενδυναμώθηκε και εγέννησε υιό. Έτσι και εμείς, οποιαδήποτε και αν είναι η ηλικία μας, ας μην απιστούμε στο κάλεσμα το οποίο λάβαμε διά Πνεύματος Αγίου, ούτε να διστάζουμε στις αποκαλύψεις που ο Θεός δίνει διά Πνεύματος Αγίου στην Φωνή Θεού και στα τέκνα αυτής. Υπάρχουν πολλές σειρήνες που θέλουν να μας βγάλουν από τις επιδιώξεις μας, εμείς όμως να κλείνουμε τα αυτιά μας στις σειρήνες αυτές και στα εντάλματα των ανθρώπων και με όλη μας την δύναμη να επιδιώκουμε τα γεγραμμένα, ώστε να λάβουν χώρα στην ζωή μας.

Κάλεσμα: Το κάλεσμα του Χριστού είναι η μετάνοια.

Κάλεσμα: Ο Χριστός έζησε το μαρτύριο του σταυρού και μέσω αυτού απεδείχθη Υιός Θεού. Εμείς καλούμαστε απλώς να πιστέψουμε και να τείνουμε στην αναγέννηση διά της μετάνοιας, φέρνοντας τον καθαρισμό και τον αγιασμό στην ζωή μας. Δεν χρειάζεται εμείς να θυσιαστούμε, ούτε να σταυρωθούμε. Χρειάζεται όμως να κηρύττουμε όπου μας δέχονται, ώστε να διαμορφώσουμε τον χαρακτήρα μας και καθ’ εκάστην ημέραν να είμαστε πλήρεις σοφίας Θεού.

Κάλεσμα: Υπερβατικό κάλεσμα διά Πνεύματος Αγίου, να αλλάξουμε το φθαρτό σώμα μας με το άφθαρτο σώμα του Χριστού.

Κάλεσμα: Μόνο αυτοί που μετέχουν του καλέσματος του Θεού εννοούν τι σημαίνει να είναι κάποιος δούλος της αμαρτίας και τι σημαίνει να είναι μέτοχος της ελευθερίας του Χριστού, του Αγίου Πνεύματος διακατεχόμενοι πλέον σήμερα από μέρος των χαρισμάτων, των καρπών και των σημείων του Αγίου Πνεύματος, τα οποία παρέχουν ελευθερία στην ψυχή και στο σώμα.

Κάλεσμα: Με το κάλεσμα που λάβαμε μπορούμε με την δύναμη του Θεού να ξαναχτίσουμε μέσα μας και γύρω μας τον κήπο της ζωής όπου τα μυροβόλα πνευματικά του άνθη θα μεταφυτευτούν με το παράδειγμα όλων ημών σε εκατομμύρια ανθρώπους, οι οποίοι αγαπούν τον Θεό όμως δεν γνωρίζουν τον τρόπο να τον φέρουν στην ζωή τους.

Κάλεσμα: Αφού λάβαμε το κάλεσμα από τον Θεό για να αναπτύξουμε την δική του λογική στην ζωή μας, μπορούμε να τα καταφέρουμε ώστε να πράττουμε αυτό που θέλουμε (αγαθό) και όχι αυτό που μισούμε (αμαρτία). Ο Απόστολος Παύλος στην αρχή της πνευματικής του ζωής έλεγε: Βλέπω δε έτερον νόμον εν τοις μέλεσίν μου αντιμαχόμενον εις τον νόμον του νοός μου και αιχμαλωτίζοντά με εις τον νόμον της αμαρτίας, τον όντα εν τοις μέλεσίν μου. Μετά από πολλά χρόνια συνεχόμενου πνευματικού αγώνα, έγινε σε αυτόν συνήθεια το θέλημα του Θεού. Αυτό του έδωσε το δικαίωμα να διαλαλεί και να φωνάζει από χαρά, ζω δε ουχί πλέον εγώ, αλλ' ο Χριστός ζη εν εμοί. Να μην απελπιζόμαστε, να μην αντιφρονούμε στο θέλημα του Θεού και να είμεθα σίγουροι ότι με την δική του συμβουλή θα φτάσουμε στο σημείο να πετύχουμε τους υπερβατικούς στόχους που ο ίδιος διά Πνεύματος Αγίου ενέπνευσε μέσα μας.

Κάλεσμα: Ο Θεός μας χάρισε ένα δώρο και αυτό δεν είναι άλλο από την παρουσία του Υιού του, ο οποίος μας έφερε το ουράνιο πολίτευμα, τον Λόγο του Θεού και μαζί με αυτό και ένα κάλεσμα το οποίο γράφει μετάνοια, αναγέννηση, σοφία Θεού, αγάπη, ζώσα πίστη. Ακόμη το κάλεσμα μας φανερώνει ότι μέσω αυτών των στοιχείων είμαστε καλεσμένοι στον γάμο του αρνίου. Η προϋπόθεση να βρεθούμε σε αυτόν τον γάμο είναι να αγοράσουμε το κοστούμι εκείνο που στολίζει, που λαμπρύνει την ψυχή μας και που αποτελείται από πληθώρα πνευματικών στοιχείων. Το μαγαζί από το οποίο μπορούμε να το προμηθευτούμε βρίσκεται μέσα στον Λόγο του Θεού (Καινή Διαθήκη), το οποίον Λόγο του Θεού πήραμε στα χέρια μας και αυτός σήμερα σιγά-σιγά αλλάζει το ένδυμα της ψυχής μας με το καινούργιο ένδυμα του πνεύματος, το οποίο περιλαμβάνει τους καρπούς, τα χαρίσματα, τα σημεία.

Κάλεσμα: Πρόθεση, αποκάλυψη, προτροπή. Οι μαθητές δεν πήγαν μόνοι τους στον Χριστό παρά με κάλεσμα, λόγω της ευγενής άμιλλας (σεβασμός) που υπήρχε στους μαθητές. Οι μαθητές δέχτηκαν το κάλεσμα αυτό με όλες τις φοβίες που θα μπορούσε να έχει ο οποιοσδήποτε άνθρωπος στο να ακολουθήσει έναν άγνωστο μέχρι να αποδειχτεί το ποιος είναι.

Κάλεσμα: Εμείς σήμερα καλούμαστε, ώστε να γνωρίσουμε τον Χριστό και το γεμάτο σοφία ρήμα του, θέτοντας την ελευθερία που έχουμε, αφού ζούμε στο λύχνος του πολιτισμού και της δημοκρατίας (Ελλάδα), στην υπηρεσία του Κυρίου και του ανθρώπου, ώστε η μη ουσιαστική αποδοχή του Κυρίου να πάψει από τον άνθρωπο και γενικότερα από όλο το ανθρώπινο γένος.

Κάλεσμα: Για να πιστέψει κάποιος στον Θεό χρειάζεται να ακούσει. Για να γίνει κάποιος Θεός, θα πρέπει να σπουδάσει τον Λόγο του Θεού και να τον εφαρμόσει. Η πίστη λοιπόν μεγαλώνει εξ ακοής, η δε σωτηρία έρχεται διά του Λόγου του Θεού. Μην περιφρονούμε το κάλεσμα που λάβαμε. Ας δεχτούμε αυτό, διότι είναι το δώρο του Θεού σε εμάς, με στόχο και σκοπό να μην πεθάνουμε ούτε πνευματικά αλλά ούτε και βιολογικά, αφού η ζωή απεδείχθη ότι εξαρτάται από το ρήμα του Θεού το οποίο είναι ενεργό. Ο Κύριος τόνισε, το πνεύμα εστί το ζωοποιόν.

Καλή γη: Να φροντίζω, να περιθάλπω με αγάπη, ταπείνωση και έλεος το περιβάλλον στο οποίο ανήκω. Να φροντίζω με αγάπη δια της εφαρμογής του Λόγου του Θεού να τους νουθετώ, η οποία αγάπη βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας για τον συνάνθρωπό μας, ώστε να πνευματικοποιηθεί το περιβάλλον μου. Αυτό όταν γίνει θα μου εξασφαλίζει εμένα θετικό καρποφόρο και ευλογημένο εν Χριστώ επί γης βίο.

Καρπός: Όταν κάποιος γνωρίζει που οδηγεί το θέλημα του Θεού και που οδηγεί η αμαρτία και συνεχίζει να την επιλέγει συνειδητά και να την αυξάνει, τότε να γνωρίζει ότι αργά ή γρήγορα θα βρεθεί σε αδιέξοδο. Όποιος τώρα βλέπει την αμαρτία, βλέπει τον έτερον νόμον εν τοις μέλεσίν του αντιμαχόμενον εις τον νόμον του νοός του και προσεύχεται με συντριβή καρδιάς ώστε να νικήσει την αμαρτία, να είναι σίγουρος ότι σύντομα θα φωνάξει εν δυνάμει, δεν ζω πλέον εγώ, ζη δε εν εμοί Χριστός (Γαλ.2:20). Δεν μπορούμε από την μία στιγμή στην άλλη να κάνουμε το θέλημα του Θεού, αλλά να γνωρίζουμε ότι ο επιμένων νικά, καθώς και ο τολμών νικά.

Καρπός: Όταν κάποιος παρά το κάλεσμα που έλαβε από τον Θεό συνεχίζει να είναι φιλόνικος, απειθής εις την αλήθεια της άφθαρτης ζωής, απειθής εις την ανάπτυξη των καρπών και των χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος, εκδηλώνοντας αδικίες στους συνανθρώπους ή στους πνευματικούς αδελφούς του, τότε ο θυμός και η οργή (ΔΙΑΒΟΛΟΣ) μένει πάντα πάνω του και σιγά σιγά τον οδηγεί σε πνευματικό αδιέξοδο καταλήγοντάς τον στην φθορά και στον θάνατο.

Καρπός: Ο δε καρπός του Πνεύματος είναι αγάπη, χαρά, ειρήνη, μακροθυμία, χρηστότης, αγαθωσύνη, πίστις, πραότης, εγκράτεια· κατά των τοιούτων δεν υπάρχει νόμος.

Κατάπαυση: Την κατάπαυση θα φέρει εις ημάς η μετάνοια, η αναγέννηση, η πνευματική δραστηριότητα, ο Χριστός ο οποίος θα αλλάξει την ζωή μας αλλά και τον τρόπο σκέψης μας. . Έτσι το πνεύμα μας θα εμπλουτιστεί με Πνεύμα Άγιο. Αυτό το Πνεύμα του Θεού θα τιθασεύσει την σάρκα μας ώστε να διέπεται από τα έργα του Θεού.

Καταραμένοι: Είναι όλοι αυτοί που ζουν και επικαλούνται τον Θεό με λόγια χωρίς έργα. Όπως η συκή που καταράστηκε ο Κύριος, που συμβολίζει την ζύμη των φαρισαίων όπου ο Θεός εντόπισε ότι είναι λόγια (φύλλα), χωρίς έργα.

Κατηγορώ: Ο πνευματικός μου πατέρας έλεγε, ότι ο μεγαλύτερος εγωισμός είναι να θέλουμε να μην μας κατηγορούν. Θα πρέπει να γνωρίζουμε πως όταν μας κατηγορούν, μας βοηθούν να διορθώσουμε τον εαυτό μας. Όταν μας επαινούν, να φοβόμαστε διότι αν πιστέψουμε τους επαίνους πέφτουμε εις χείρα Θεού ζώντος, δηλαδή πέφτουμε στην κρίση του Θεού. Αυτούς που μας κατηγορούν να τους φέρνουμε κοντά μας ώστε να μας εξηγούν και όχι να τους διώχνουμε. Αν κάποιος μας κατηγορεί δίκαια, να ζητούμε το έλεος του Θεού και την συγνώμη των ανθρώπων. Αν μας κατηγορεί άδικα, να του το λέμε, να το εξηγούμε και αν συνεχίζει να μας κατηγορεί, δεν πειράζει. Ο Θεός θέλει να μας ταπεινώσει με το κατηγορώ. Η ταπείνωση είναι η δόξα του Θεού και να μην την φοβόμαστε.

Κατηγορώ: Όταν γνωρίσουμε την αλήθεια του Χριστού και αρχίσουμε να την διατυπώνουμε με τα λόγια μας και να την εφαρμόζουμε με τα έργα μας, τότε κρινόμαστε από τους ανθρώπους που τους χαλάμε τα συμφέροντά τους διότι αποκαλύπτουμε το ψέμα, με την αλήθεια του Χριστού, ως αμαρτωλοί, αιρετικοί, πλάνοι κ.λπ. Το κατηγορώ που υπέστη ο Κύριος, το ίδιο κατηγορώ, το υπέστησαν και όλοι οι άγιοι. Το ίδιο θα συμβεί και σε εμάς, αφού επιδιώκουμε την αλήθεια. Ο Κύριος φανέρωσε: Εάν εμέ εδίωξαν και σας θέλουσι διώξει.

Κατηγορώ: Αν κατηγορώ και κατακρίνω τους αδελφούς ή τους συνανθρώπους που ο Θεός στέλνει στη ζωή μου τότε παρουσιάζω μικρότητα και γίνομαι αιτία ώστε να γκρεμίζω την αγάπη, την οποίαν ο Θεός έφερε στο ανθρώπινο γένος δια της σταυρικής θυσίας και την χάρισε εις όλους τους ανθρώπους δίκαιους ή άδικους, με φυσική συνέπεια να γίνομαι θεομάχος.

Κατηγορώ: Όταν εμείς κάνουμε το θέλημα του Θεού, τότε δεν έχουμε να φοβηθούμε κανένα κατηγορώ, κανέναν διωγμό, κανένα ψέμα που θα ειπωθεί για εμάς. Ο Θεός είναι ο δικαιών ημάς, ο παρηγορών ημάς, ο ευλογών ημάς. Είναι λοιπόν απολύτως βέβαιο ότι διά εμάς, δεν πιάνει καμία κατηγόρια και όποιον διωγμό και αν υποστούμε να γνωρίζουμε ότι ο Θεός διά μέσω του κατηγορώ θα φέρει άπειρες ευλογίες. Εγώ λέω, όταν μας κατηγορούν μας κάνουν την καλύτερη διαφήμιση. Ο Κύριος φανέρωσε, μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, αρκεί να έχουμε δικαιοσύνη.

Καύχηση: Η καύχηση έγκειται στον Χριστό και Θεό μας. Ο λόγος που έχουμε χαρά είναι διότι ο Χριστός είναι ο ευεργέτης όλων ημών. Δηλαδή εμείς ήμασταν καταδικασμένοι εις θάνατον και αυτό γιατί τα λάθη μας, η άγνοια μας, η αμαρτία είναι αυτά που μας οδήγησαν στον θάνατο. Αυτός ο Χριστός ήρθε και πλήρωσε το αντίτιμο που οφείλαμε στον δικαστή και μας χάρισε όχι απλώς μία ζωή συνηθισμένη αλλά μία αιώνια ζωή, η οποία είναι ποιοτική γεμάτη πνεύμα Θεού καθώς και ποσοτική γεμάτη σοφία Θεού. Ε, μετά από όλα αυτά εμείς καυχόμαστε για τον ευεργέτη μας και σήμερα η Φωνή Θεού αυτό το κηρύττει παντού.

Καύχηση: Η χάρη, η δόξα, η σοφία, η ζωή η αιώνια, η άφθαρτη, τα χαρίσματα, οι καρποί και τα σημεία του Αγίου Πνεύματος, οι ιδιότητες όλες ήλθαν εις εμάς διά του Χριστού, του Υιού και Λόγου του Θεού του ζώντος. Εμείς σήμερα αφού έχουμε εννοήσει το θέλημα του Θεού, δεν έχουμε τίποτα άλλο να κάνουμε από το να καυχόμαστε συνεχώς για το ανθρωποσωτήριο έργο του και για την γεμάτη σοφία αποστολή του, η οποία μας εξασφάλισε σωτηρία ψυχής και σώματος.

Καύχηση: Πολλοί χωρίς να εργαστούν κατ’ ελάχιστον πνευματικά παρά μόνο θεωρητικά, μη έχοντας εκδηλώσει κανένα έργο πίστεως ή κανένα πνευματικό ερέθισμα, πιστεύουν ότι έχουν χάρη και διαρκώς καυχώνται. Να γνωρίζουμε ότι την χάρη του Θεού την χρησιμοποιούν οι άνθρωποι οι οποίοι έχουν πνευματικά έργα. Μάλιστα όταν δέχονται θαυμασμό ή επαίνους για τα πνευματικά έργα που εργάζονται με σοφία Θεού, με θυσία τότε λένε ότι η χάρη του Θεού ενήργησε σε μένα αδελφέ και βλέπεις αυτό το πνευματικό έργο το οποίο διεργάστηκε ο Θεός διαμέσου μου.

Καύχηση: Δεν απέρριψε κανέναν ο Θεός και όσοι βγάζουν εύκολα συμπεράσματα θα πέσουν έξω. Όλοι οι λαοί βρίσκονται κάτω από την ίδια διαπαιδαγώγηση. Αυτοί που νομίζουν σήμερα ότι είναι καλύτεροι από τους άλλους, ας μας αποδείξουν με την ζωή τους και όχι με θεωρίες ή παχιά λόγια, ποια είναι τα έργα τους. Ο Λόγος του Θεού αναφέρει, ο ίδιος ο Χριστός το φανέρωσε, ότι όποιος πιστεύει στον Θεό έχει σημεία. Σημεία δε εις τους πιστεύσαντας θέλουσι παρακολουθεί ταύτα, Εν τω ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια· θέλουσι λαλεί νέας γλώσσας· όφεις θέλουσι πιάνει· και εάν θανάσιμόν τι πίωσι, δεν θέλει βλάψει αυτούς· επί αρρώστους θέλουσιν επιθέσει τας χείρας και θέλουσιν ιατρεύεσθαι. Για δείξτε μου έναν που καυχάται ότι έχει τον Θεό και έχει τα σημεία αυτά… Ακόμη ποιος έχει τους καρπούς του Αγίου Πνεύματος, ποιος έχει τα χαρίσματα; Οι άνθρωποι όμως τι κάνουν; Αν κανένας με αγώνα παρουσιάσει έναν καρπό, μία ιδιότητα, ένα σημείο τον χαρακτηρίζουν πνευματοφόρο, τον διαφημίζουν άγιο κ.λπ.. Δεν επιδιώκει ο Θεός να αναγεννηθεί ένας άνθρωπος, αλλά όλοι οι λαοί, γι’ αυτό σήμερα όλοι βρίσκονται σε διαπαιδαγώγηση. Ας μην καυχόμεθα και θέλουμε να λέμε ότι είμεθα θεοφόροι ενώ την ζωή μας την στηρίζουν τα φάρμακα και η ύλη.

Κεχρισμένος: Είμαστε άξιοι της τύχης μας όταν δεν προσπαθούμε να έχουμε κοντά μας στους πνευματικούς αγώνες μας τον άνθρωπο του Θεού, τον οποίον δημιούργησε ο Θεός Πατέρας για το δικό μας καλό και το καλό πολλών άλλων ανθρώπων. Ο Πατέρας Θεός εργάζεται έργο σωτηρίας και αναγέννησης διά μέσου του κεχρισμένου του. Τα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος είναι επτά: Γλωσσολαλιά, ερμηνεία γλωσσών, προφητικό, ιαματικό, διάκριση πνευμάτων, λόγοι διδαχής και τελευταία δυνάμεις. Τα χαρίσματα ο Θεός τα δίνει σε κάποιον που διεξάγει πνευματικούς αγώνες, τα οποία έλαβε μέσα από τον προσωπικό του αγώνα. Αυτός λοιπόν που έχει τα χαρίσματα του Θεού, έχει και την εξουσία να τα μεταδώσει στους έχοντες καλή προαίρεση και πίστη Θεού προς στήριξη της εκκλησίας και ο λόγος διότι κατέχει τον πνευματικό δρόμο των χαρισμάτων και των δωρεών του Αγίου Θεού, τον οποίον δυνάμεθα και εμείς να τον προσεγγίσουμε μέσω της παρουσίας του απεσταλμένου του στη ζωή μας.

Κεχωρισμένος απόστολος

διά το Ευαγγέλιο του Χριστού: Με τον ξεχωριστό και ιδιαίτερο τρόπο του, φανερώνει τις άφθαρτες αλήθειες. Μέσω αυτών των ρημάτων ανάβει μέσα τους ανθρώπους το φως το ανέσπερο του Χριστού. Το κήρυγμά του δεν καταργεί τον νόμο του Θεού, καταργεί όμως τους τύπους, και τα στερεότυπα εκείνα που διακατέχουν σήμερα τις θρησκείες, οι οποίες χώρισαν διά ασήμαντες αφορμές τον χριστιανικό κόσμο.

Κηρύττει το Ευαγγέλιο στους ανθρώπους, χωρίς να αναγκάσει αυτούς να τηρούν τύπους, αλλά να αναπτύσσουν το θέλημα του Θεού, το οποίο διέπεται από στοιχεία αναγέννησης όπως καρπούς, χαρίσματα και σημεία του Αγίου Πνεύματος. Η αναγέννηση μπορεί να ενώσει σήμερα όλον τον χριστιανικό κόσμο και τους ομόθρησκους. Να εφαρμόσει την επαγγελία του Θεού, η οποία έχει ως εξής: Εν τούτω γνώσονται πάντες ότι εμοί μαθηταί εστε εάν αγάπην έχητε εν αλλήλοις (Ιωαν. 13:35), ώστε η ουσία του Λόγου του Θεού να μας αυξάνει και όχι ο εγωισμός.

Κήρυγμα: Το κήρυγμα δημιουργεί την εξάπλωση που καθιστά υπαρκτή στον κόσμο την οικογένεια του Θεού.

Κηρύττω το ευαγγέλιο της βασιλείας: Όταν κάποιος κηρύττει το ευαγγέλιο της βασιλείας, έχει δυνάμεις, ώστε να ελευθερώνει τους αδυνάτους αδελφούς του από τα διάφορα πνευματικά δαιμόνια τα οποία προκαλούν ασθενήματα στο σώμα.

Κηρύττω το ευαγγέλιο της βασιλείας: Ο Κύριος έκανε το πορευθέντες και κήρυττε το ευαγγέλιο της βασιλείας με αξιοπρέπεια, όχι με απαιτήσεις, εγωισμούς, παρακάλια, κρίσεις και επικρίσεις. Ο ίδιος έλεγε << όστις θέλει οπίσω μου ελθή >>. Γι’ αυτό παρήλθαν 2000 χρόνια από την παρουσία Του και η βασιλεία δεν έχει ιδρυθεί, διότι ο Θεός περιμένει τον άνθρωπο μέσα από την ελευθερία του να ακολουθήσει την ζώσα φωνή του ζώντος Θεού που είναι η φωνή του Θεού.

Κλειδί σωτηρίας: Λόγω της παχυλότητας του υλιστικού στοιχείου ίσως να μην μπορέσουμε να εντάξουμε στην ζωή μας τις εντολές του χριστού 100%, δεν θα απελπιζόμαστε, θα στηρίξουμε την σωτηρία μας στην χάρη και στο έλεος του Θεού. Το έλεος πάντα θα μας καταδιώκει. Η προσπάθειά μας όμως θα γίνεται με ειλικρίνεια, όμως η σωτηρία μας εξαρτάται από το έλεος και την χάρη του Θεού.

Κλειδί σωτηρίας: Απαραίτητη για την πόρτα της ζωής είναι η αγάπη. Αγάπη ουσιαστική προς τον Θεό προς τον εαυτόν μας και τον πλησίον.

Κλειδί σωτηρίας: Η αγάπη θα μας σώσει και μόνο η ολική επαναφορά και η ειλικρινή σχέση μας με τον Θεό θα μας εξελίξει.

Κλειδί σωτηρίας: Η αμαρτία φέρνει τον θάνατο. Η αναμαρτησία και η ζώσα πίστη στην άφθαρτη ζωή και στον αγιασμό, καταργούν τον θάνατο.

Κλειδί σωτηρίας: Χρειάζεται αναγέννηση και Χριστός στη ζωή μας, ώστε όλα να χτίζονται με σοφία Θεού και ποτέ τα έργα που επιδιώκουμε να μην μας φέρουν σε αδιέξοδο.

Κλειδί σωτηρίας: Η θυσία είναι το κλειδί της πόρτας της βασιλείας, όλα τα άλλα είναι ο δρόμος που σε φέρνουν στην πόρτα για να μπεις μέσα. Η θυσία πρέπει να γίνεται με χαρά χωρίς συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες. Το περίσσευμα του ενός, στο υστέρημα του άλλου, πνευματικό ή υλικό. Το ενδιαφέρον με θυσία για τη δόξα του Θεού και τη σωτηρία του κόσμου, είναι το κλειδί ώστε να εισέλθουμε στη χώρα του Θεού. Πάνω σε αυτή την πόρτα της θυσίας θα χτυπήσουμε πολλές φορές, θα δοκιμαστούμε.

Κλειδί σωτηρίας: Ο Θεός δεν προσωποληπτεί ούτε και ο απεσταλμένος του, χρειάζεται υπακοή και αγώνα θυσίας ώστε να βγούμε στον ουρανό. Χρειάζεται να δοκιμαστούμε, να εξελιχτούμε, να αναγεννηθούμε, να κάνουμε υπερβάσεις. Όσοι είναι κοντά στο Θεό και στον απεσταλμένο του σίγουρα θα βοηθηθούν πάρα πολύ ώστε να νικήσουν τον έτερο κακό εαυτό τους, όσοι είναι παρατηρητές θα τα χάσουν όλα.

Κοινή πίστης: Μεταξύ των αδελφών, η καλή πνευματική προαίρεση, η θετική πνευματική επαφή, ο ζήλος στο θέλημα του Θεού καθώς, η χαρά, η πίστη και η αγάπη που αναπτύσσεται μέσω της μετάδοσης των χαρισμάτων του Θεού στους πιστούς διά Πνεύματος Αγίου, αυξάνει την ζώσα πίστη, την αγάπη, την χαρά και ένα μεγάλο μέρος πνευματικών συναισθημάτων, πρώτον, στον κεχρισμένο του Θεού και δεύτερον, σε όλους τους πνευματικούς αδελφούς. Κατ’ αυτόν τον τρόπο η εξάπλωση γίνεται βεβαιοτέρα, διότι η χαρά μεταξύ των αδελφών, η αγάπη, η ζώσα πίστη ξεχειλίζει καταλαμβάνοντας μετέπειτα μεγάλη ακτίνα πνευματικής δράσης και σώζοντας πολλούς ανθρώπους.

Κοινωνία κατά κόσμο: Οι κοινωνίες αυτές στηρίζονται σε συμφέροντα, χρήματα, όπλα τα οποία κρύβουν προσωπικές φιλοδοξίες. Καλλιεργούν εγωιστική γνώση η οποία φέρνει συνειδητά σε όλους μίσος, εγωισμούς, πονηριές στην καρδιά μας και οδηγούν τους ανθρώπους στον φόβο του ενός ενάντια του άλλου. Καθώς στον εξοπλισμό των λαών με όπλα καταστροφικά, ώστε δια των όπλων να διαμένουμε αιώνες τώρα στην αλαζονεία του εγωισμού και του φανατισμού, αν και η ιστορία μας δίδαξε ότι δεν είναι αυτό μυαλό και κανένας δεν βγαίνει κερδισμένος.

Κόσμος: Ο κόσμος είναι το στολίδι του Θεού, είναι το κόσμημα του Θεού. Όταν ο κόσμος διέπεται από αγιασμό, δεν είναι εχθρός του Θεού, αλλά κόσμημα αυτού. Όταν όμως ο κόσμος διέπεται από την αμαρτία, τότε ο Θεός δεν έχει μετοχή, διότι αυτός ο κόσμος εχθρεύεται τον Θεό. Αυτό σημαίνει ότι ο Θεός είναι εχθρός του κόσμου.

Κόσμος: Πολλοί χρησιμοποιούν σαν δικαιολογία ότι όλοι γύρω τους δεν έχουν Θεό και ότι δεν γίνεται να αναπτυχθούν πνευματικά μέσα σε αυτόν τον κόσμο. Θέλω να γνωρίζουμε πως αν κάποιος το θέλει πραγματικά θα βρει τον τρόπο. Η αγάπη προς τον Θεό πάντα βρίσκει τρόπους και επινοεί συστήματα σωτηρίας σε αυτόν και ας ζει μέσα σε κοινωνίες που δεν υφίσταται ο αγιασμός. Αδέλφια μου, μπορούμε να φέρουμε ξανά στον κόσμο που ζούμε τους υιούς και τις θυγατέρες του Θεού, αρκεί να το θέλουμε ειλικρινά. Ο τρόπος είναι να ιδρύσουμε την βασιλεία του Θεού μέσα μας.

Κόσμος: Ο κόσμος με τα στοιχεία του Θεού θα μεταβληθεί σε κόσμημα Θεού.

Κραυγή: Όταν ο τυφλός, πνευματικά ή σωματικά (φυσικά μάτια) φωνάζει τον Χριστό με δύναμη και πίστη, είναι δυνατόν να αδιαφορήσει ο Θεός και να μην επέμβει ώστε να ανοίξουν εις αυτόν τα μάτια τα πνευματικά και φυσικά (αν υπάρχει πρόβλημα υγείας και τα φυσικά); Μόνο με κραυγή και πίστη θα απαλλαγούμε από μεγάλα δαιμόνια ώστε να αναβλέψουμε στον Χριστό και να ακολουθήσουμε την ουράνια διδασκαλία του ιδρύοντας μέσα μας τις αρχές του ευαγγελίου προς δόξα Θεού και σωτηρία του ανθρωπίνου γένους. Ο λαός ο καθήμενος εν σκότει και σκιά θανάτου, φως  ανέτειλεν εις αυτόν, θα φωνάζουμε με πόνο και με κραυγή σε ένα μεγάλο πρόβλημα το οποίο μας στερεί την ζωή και την πορεία μας προς την θέωση.

Κρίση: Ας κοιτάξουμε την δουλειά μας, την αποστολή μας και ας μάθουμε να μην μπαίνουμε σε ξένα χωράφια με την κρίση και τον εωσφορικό εγωισμό, τον οποίον αναπτύσσει ο φανατισμός. Τα συμφέροντα, οι φιλοδοξίες, η άγνοια και η ημιμάθεια που μας διακατέχει, μας οδηγούν στην απώλεια διά της κρίσεως.

Κρίση: Επειδή η αγάπη του Θεού είναι άπειρη και σώζει τον άνθρωπο ποικιλοτρόπως, εμείς ας μην μετέχουμε στην ζωή κανενός ανθρώπου αρνητικά πόσο μάλλον και να τον κρίνουμε. Ας ενθυμηθούμε τον ληστή πάνω στον σταυρό, ο οποίος ζήτησε το έλεος του Θεού και αμέσως το έλαβε.

Κρίση: Η ατομική και η γενική κρίση θα καταργήσει την αμαρτία από όλο τον λαό του Θεού διά του νόμου του Θεού, κρίνε ζώντας και νεκρούς.

Κρίση: Όσοι έχουν άγνοια διέπονται από την αμαρτία και ο θάνατος υφίσταται κάθε στιγμή στην ζωή τους (ο καιρός ο ιδικός σας είναι πάντοτε έτοιμος). Η κρίση όμως του Θεού διέπεται από σοφία. Γι’ αυτό όταν έλθει η γενική κρίση και πραγματοποιηθεί η ανάσταση όλων των ανθρώπων, θα κριθούν κατά την έλευση του Υιού όχι με τον νόμο του Θεού αλλά με τον μικρό Θεό που όλοι οι άνθρωποι έχουν μέσα τους και ονομάζεται συνείδηση. Αυτοί που γνωρίζουν τον νόμο του Θεού θα κριθούν βάση αυτού.

Κρίση: Θα πρέπει να καταλάβουμε άπαξ διαπαντός ότι η κρίση ως προς τον συνάνθρωπό μας θα πρέπει να εκλείψει όχι μόνο από την γλώσσα μας αλλά και από την σκέψη μας, διότι ο Χριστός δύναται να αγκαλιάσει τους πάντες, να εξελίξει τους πάντες, να αναγεννήσει τους πάντες.

Κρίση: Ζώσα πίστη σημαίνει: Σημεία δε εις τους πιστεύσαντας θέλουσι παρακολουθεί ταύτα, Εν τω ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια· θέλουσι λαλεί νέας γλώσσας·

όφεις θέλουσι πιάνει· και εάν θανάσιμόν τι πίωσι, δεν θέλει βλάψει αυτούς· επί αρρώστους θέλουσιν επιθέσει τας χείρας, και θέλουσιν ιατρεύεσθαι.

Όποιος πιστεύει, να ελέγξει τον εαυτό του αν έχει αυτά τα σημεία. Αν δεν τα έχει να εμμείνει εις την προσευχή και στην δέηση και να μην σηκωθεί από το αγιαστήριο εάν δεν υπάρχει λόγος σοβαρός και εάν ο ίδιος ο Χριστός δεν του πει να σηκωθεί από εκεί.

Κρίση: Ο καθένας ξέρει μόνος του τι πρέπει να κάνει. Όποιος δεν γνωρίζει, ας φροντίσει να μάθει. Πάντως εμείς δεν έχουμε λόγο να κρίνουμε κανέναν, διότι η βασιλεία του Θεού είναι δική του υπόθεση και η αγάπη του μπορεί να καλύψει τους πάντες. Ενθυμούμεθα τι είπε ο Κύριος πάνω από τον σταυρό στον ληστή, απόψε θέλεις είσθαι μετ' εμού εν τω παραδείσω. Η αγάπη του δέχεται τους πάντες και το έλεός του χαρίζεται σε όλους. Για τον λόγο αυτόν, εγώ, ο Θωμάς και ο  καθένας δεν έχουμε λόγο να κρίνουμε ή να κατακρίνουμε κανέναν, πόσο μάλλον να καταδικάσουμε. Ο λόγος απλός, διότι οι πάντες πταίομεν. Να θυμόμαστε επίσης ότι με όποια κρίση κρίνουμε, θα κριθούμε και με όποιο μέτρο μετράμε με αυτό θα μετρηθούμε, γι’ αυτό να κρίνουμε με αγάπη, με το μέγα έλεος και με την δικαιοσύνη του Θεού η οποία πάντα προσφέρει.

Κρίση: Η κρίση του Θεού διέπεται από σοφία.

Κρίση: Στην Αποκάλυψη αναφέρεται το εξής υπό του Ιωάννου του Θεολόγου: έπεσε, έπεσε ο δράκος ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο διάβολος ο κρίνων τον αδελφόν αυτού ημέρα και νύχτα. Όποιος επιμένει να μην τον ρίξει από την ζωήν του αυτόν τον δράκο (κρίση), ας ξέρει ότι αργά ή γρήγορα το θηρίο θα τον αρπάξει προς καύσιν.

Κρίση: Είναι όταν παραβιάζεται ο Λόγος του Θεού καθ’ οιονδήποτε τρόπον.

Κρίση: Χρησιμοποιεί το κατηγορώ, την καταχθόνιο κατασκοπία, δια του οποίου κατηγορώ δημιουργεί μεταξύ των ανθρώπων τον φθόνο και το μίσος ώστε να οφείλουν όλοι να πεθάνουν σύμφωνα με τον Λόγο του Κυρίου, μη κρίνετε δια να μη κριθήτε.

Κρίση: Έχουμε μία εντολή την οποία ήρθε ο καιρός μέσα από πνευματική επίγνωση να την βάλουμε στην ζωή μας. Αυτή είναι, μην κρίνεις ίνα μην κριθείς, συ τις είσαι όστις κρίνεις αλλότριον οικέτην, εις τον ίδιον αυτού κύριον ίσταται ή πίπτει· διά τούτο αναπολόγητος είσαι, ω άνθρωπε, πας όστις κρίνεις· διότι εις ό,τι κρίνεις τον άλλον, σεαυτόν κατακρίνεις. Όσοι κρίνουν φανερώνουν την πνευματική μικρότητα που τους διακατέχει. Όσοι κρίνουν δεν γνωρίζουν την σοφία του Θεού και τον τρόπο που εργάζεται την σωτηρία του ανθρώπου. Όσοι κρίνουν αντιμετωπίζουν την αυστηρότητα του Θεού. Όσοι κρίνουν απέχουν από τον Θεό, όσο ο ουρανός από την γη. Όσοι κρίνουν θα πεθάνουν αργά ή γρήγορα, όσοι κρίνουν δεν ανήκουν στην οικογένεια του Θεού. Στην Αποκάλυψη αναφέρεται, έπεσε, έπεσε ο δράκων ο μέγας, ο όφις ο αρχαίος, ο καλούμενος Διάβολος και ο Σατανάς, ο πλανών την οικουμένην όλην και ο κατήγορος των αδελφών ημών, ο κατηγορών αυτούς ενώπιον του Θεού ημών ημέραν και νύκτα. Όσοι κρίνουν διακατέχονται από συμφέροντα και προσωπικές φιλοδοξίες, όσοι κρίνουν δεν κοινωνούν την ζωή αλλά τον θάνατο.

Όσοι δεν κρίνουν τώρα, είναι υιοί Θεού και θυγατέρες αυτού. Όσοι έχουν μέσα τους τον Θεό για να μην κρίνουν, είναι ικανοί να σιωπήσουν σε όλη τους την ζωή. Όσοι δεν κρίνουν και δέχονται τα πάντα έχοντας εμπιστοσύνη ότι πίσω από το κάθε τι ενεργεί ο Πατέρας τους, ο Θεός, φανερώνουν την καταγωγή τους. Όσοι δεν κρίνουν θα ανακαλύψουν τον Θεό, ο οποίος θα τους φανερώσει το δέντρο της ζωής, αυτό θα πλημμυρίσει όλο το σώμα τους με άφθαρτα στοιχεία τα οποία θα καθιστούν αυτό αιώνιο. Ο Χριστός ήταν υγιής στο πνεύμα και στο σώμα. Όσοι δεν κρίνουν, είναι διότι, για ότι συμβαίνει το αποδίδουν στην σοφία του Θεού, η οποία πάντα συνεργεί στο αγαθό. Όσοι δεν κρίνουν είναι άγιοι, αιώνιοι, άφθαρτοι, αθάνατοι, θεοί.

Κρίση – Κατάκριση: Αυτός που κρίνει έχει την ταυτότητα του θανάτου στην τσέπη του, έτσι έλεγε ο πνευματικός μου πατέρας. Άνθρωπε, για να κρίνεις σωστά, θα πρέπει να πας να γεννηθείς και να μεγαλώσεις εκεί που γεννήθηκε και μεγάλωσε ο άνθρωπος που κρίνεις, να έχεις τους ίδιους γονείς, το ίδιο περιβάλλον, το ίδιο πνευματικό επίπεδο ώστε να καταλάβεις γιατί συμπεριφέρεται κατ αυτόν τον τρόπο σήμερα για τον οποίον εσύ θυμώνεις και κρίνεις. Αφού όλα αυτά δεν μπορούν να γίνουν, τότε μην κρίνεις αλλά χάρισε το έλεος του Θεού το οποίο σου χαρίστηκε υπό του Θεού και είναι άπλετο και πες το άφες αυτοίς. Άσε τον Θεό να κρίνει. Αυτός ξέρει καλύτερα την καρδιά και όχι το φαινόμενο. Αν θέλεις άνθρωπε να αλλάξει ο αδελφός ή ο κόσμος προσπάθησε να αλλάξεις εσύ, ώστε να είσαι παράδειγμα. Ο άνθρωπος μιμείται το καλό όταν το δει να εφαρμόζεται. Ο Λόγος του Χριστού παροτρύνει, συμβουλεύει: Τις είσαι συ όστις κρίνεις αλλότριον οικέτην εις τον ίδιον αυτού κύριον ίσταται ή πίπτει· αναπολόγητος είσαι ο κρίνων διότι εις ότι κρίνεις τον άλλον σεαυτόν καταδικάζεις. Προσοχή, η κρίση και η κατάκριση κρύβουν το μεγαλύτερο εωσφορικό στοιχείο.

Κρίση – Κατάκριση: Ο Πατέρας δεν θέλει να κρίνουμε αλλά να διορθωθούμε εμείς. Όταν κρίνουμε δείχνουμε πνευματική ανωριμότητα, δείχνουμε μικρότητα, δείχνουμε αλαζονεία και υπέρμετρο εγωισμό. Αν κρίνουμε αυστηρά, θα κριθούμε αυστηρά. Αν μας διακατέχει το έλεος απέναντι στα λάθη των άλλων, τότε αυτό θα μας καταδιώκει και εμάς εν ημέρα κρίσεως όταν βρεθούμε μπροστά στο βήμα του Χριστού. Εύχομαι να συλλάβουμε το θέλημα του Θεού (έλεος) και να το εφαρμόσουμε.

Κρίση – Κατάκριση: Κατάκριση μας διακατέχει όταν διεπόμαστε από άγνοια του Λόγου του Θεού και από πνευματική ανωριμότητα. Έτσι αποκτούμε αυστηρή συνείδηση. Αυτή η αυστηρότητα μας κάνει να αντιλαμβανόμαστε τα λάθη μας ή τα λάθη των συνανθρώπων μας ως καταστροφικά, οδηγώντας μας σε αδιέξοδο. Χρειάζεται να μας διακατέχει η χρηστότητα και η δικαιοσύνη όχι των ανθρώπων η οποία απαιτεί, αλλά του Θεού η οποία προσφέρει. Χρηστότητα σημαίνει ότι ειρηνεύουμε με τα πάντα και σπουδάζουμε με τα πάντα που συμβαίνουν μέσα μας και γύρω μας, έχοντας εμπιστοσύνη στην σοφία του Θεού ο οποίος Θεός μέσω του καλού και του κακού μας εξελίσσει και μας σπουδάζει. Αυστηρότητα σημαίνει ότι όλες οι ενέργειές μας βρίσκονται στο λάθος και ότι όλος ο κόσμος κάνει λάθη, πράγμα το οποίο μας θυμώνει και μας οδηγεί σε αντιπαλότητες. Αυτή η αυστηρότητα μας καθιστά ευάλωτους στην αμαρτία αφού δεν είμαστε ιδεώδεις. Μας καθιστά ευάλωτους στις ασθένειες, στην φθορά, στον θάνατο.

Κρίση – Κατάκριση: Για όσους σήμερα ξεκινήσαμε να κάνουμε τον αγώνα του καθαρισμού, του αγιασμού και της εξάπλωσης δεν υφίσταται πλέον κατάκρισης ούτε από τον Θεό, ούτε από τους ανθρώπους, ούτε και από τους αγγέλους και αυτό διότι το έλεος του Θεού μας καταδιώκει πάσας τας ημέρας της ζωής μας.

Κρυφή ζωή: Είναι η ζωή που έχουμε και τη βλέπει μόνο ο Θεός και που από αυτή και μόνο εξαρτάται η σωτηρία μας. Ένιαι η προσεχή με πόνο καρδιάς στα προβλήματα των συνανθρώπων μας φίλων, αδελφών και εχθρών. Είναι η μελέτη του Λόγου του Θεού και η εφαρμογή των εντολών του Λόγου του Θεού. Αυτά θα μας εξασφαλίσουν την αιώνια σχέση και φιλία με τον Θεό << φίλοι μου έστε εάν κάνετε όσα εγώ εντέλλομαι υμίν >>.

Κρυφή Προσευχή: Όταν έχουμε σκληρό πνευματικό ή υλικό αγώνα να χρησιμοποιούμε την κρυφή προσευχή, να γονατίζουμε με πίστη και αλήθεια ότι κινδυνεύει η ψυχή και η ζωή μας. Ξέρουμε ότι ο Θεός υπεραγαπά τα τέκνα του και θα ενεργήσει οπωσδήποτε, αφού δεχτούμε ευχαρίστως τη δοκιμασία αυτή, διότι ο Κύριος ον αγαπά παιδεύει.

Λάθος: Η μελέτη σε όλο τον Λόγο του Θεού είναι έτοιμη σοφία, ώστε να ιδρύσουμε την βασιλεία του ουρανού στην γη. Έτσι θα μάθουμε και θα εξελιχτούμε από τα λάθη τα δικά μας, των φίλων μας, των αδελφών μας και από τα λάθη των εχθρών μας.

Λάθος: Το ατομικό συμφέρον είναι λάθος και φέρνει τον θάνατο, το γενικό συμφέρον είναι του Θεού και αυτό θα φέρει την αφθαρσία, την αθανασία, την ζωή την αιώνιο.

Λάθος: Η επιθυμία γεννά την αμαρτία, η αμαρτία εκτελεσθείσα γεννά τον θάνατο.

Λαός Θεού: Αυτός ο λαός δια του ευλογημένου θα ετοιμαστεί, ώστε να πληρεί όλες τις προδιαγραφές για να συναντήσει και να υποδεχτεί τον Κύριο. Τα στοιχεία που θα έχει ο λαός του Θεού που ετοιμάζει ο ευλογημένος, είναι αναμαρτησία, αγιασμός, αφθαρσία, χαρά, ταπείνωση και σοφία Θεού συναρπάζουσα.

Λατρεία: Η εν πνεύματι λατρεία γίνεται με τον νου, με την καρδιά, με τη ζωή μας, όταν εμείς γινόμαστε θυσία ζώσα ευάρεστη στον Θεό. Υπάρχει και η λατρεία του τύπου που εκδηλώνεται μέσα από τις θρησκείες. Η διαφορά είναι ότι η μία μας οδηγεί στην ζωή διά της ζωής και η άλλη στην ζωή διά του θανάτου. Άρα, αστέρας από αστέρα διαφέρει κατά την δόξα.

Λατρεία (λογική – άλογη): Η λογική λατρεία, είναι να αγαπήσουμε τον Θεό προσφέροντας το πνεύμα αλλά και το σώμα μας σε αυτόν, πιστεύοντας στις αρχές του και στο θέλημα του, ώστε να δοξάζεται με τα έργα μας και τα λόγια μας σε μεγάλη ακτίνα. Η άλογη λατρεία, είναι το σύστημα του κόσμου το οποίο στηρίζει την ζωή στην υλική οικονομία (χρήματα), αδιαφορώντας για την συμβουλή του Θεού, ο οποίος φανερώνει ότι η ζωή δεν συνίσταται εκ των υπαρχόντων. Ακόμη, άλογη λατρεία είναι να πιστεύουμε ότι εφαρμόζοντας εντάλματα ανθρώπων και τύπους θρησκευτικούς, θα πετύχουμε την θέωση. Άλογη λατρεία, είναι η παράλογη λατρεία, η οποία αποβλέπει σε προσωπικές φιλοδοξίες, σε ψέματα, σε πονηρίες, σε συμφέροντα κ.λπ.. Η λογική λατρεία, είναι να γνωρίσουμε τον Κύριο μέσα πρώτα από τον Λόγο του Θεού και κατόπιν διά Πνεύματος Αγίου. Στην συνέχεια να γνωρίσουμε και τον εαυτό μας, ώστε να τον συγκρίνουμε με του Θεού και όχι με κάποιου άλλου ανθρώπου. Αφού εμπεδώσουμε την διαφορά, καταλάβουμε την διαφορά και την λάθος συμπεριφορά μας, έναντι του Θεού, έναντι του εαυτού μας, έναντι των συνανθρώπων μας, έναντι της Δημιουργίας, να προβούμε με όλες μας τις δυνάμεις σε όλες τις υπερβατικές εκείνες θετικές ενέργειες, οι οποίες αναπτύσσουν, διαπαιδαγωγούν και διαμορφώνουν τον χαρακτήρα μας κατά Θεό και να κινούμεθα από σήμερα, μέσα από την αφιέρωση στο να πετύχουμε αξίες αιώνιες, αφιερώνοντας χρόνο στο να μελετούμε και να εφαρμόζουμε αυτόν τον Λόγο του Θεού στην καθημερινότητά μας.

Λίθος προσκόμματος: Η κακή χρήση της ελευθερίας η οποία χαρίστηκε υπό του Θεού, γέμισε τους ανθρώπους της εποχής του Χριστού (αλλά και σήμερα, σε όσους επιμένουν στις θρησκείες και όχι στην αγάπη), με φανατισμό, με υποκρισία και με συμφέροντα. Έτσι η λογική του Θεού έγινε σε αυτούς πρόσκομμα και αυτό, διότι απωλέστηκαν. Ότι συνέβη στην εποχή του Χριστού συμβαίνει και σήμερα όταν εμφανίζονται άνθρωποι του Θεού. Απλώς σήμερα, όταν διαφοροποιούνται κάποιοι από τα στερεότυπα του κόσμου, τους λένε μόνο αιρετικούς. Ευτυχώς οι εξουσίες έχουν αλλάξει και έχει υιοθετηθεί το δημοκρατικό πολίτευμα σε όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου, τα οποίο πολίτευμα επιτρέπει την διαφορετικότητα και καλύπτει τους ανθρώπους του Θεού, για την διαφορετική λογική που τους διέπει. Η ελευθερία του λόγου αποκαταστάθηκε διά μέσου της Δημοκρατίας. Ο κάθε άνθρωπος μπορεί να πιστεύει σε όποιον Θεό θέλει και να λατρεύει αυτόν. Αυτός που διακατέχεται από φανατισμό δεν είναι μακριά από το να κάνει κακό σε όποιον δεν υποτάσσεται εις αυτόν. Γνωρίζοντας στην ζωή μου μερικούς, είδα ότι αν τους δίνονταν εξουσία θα σκότωναν τους διαφορετικούς, στο όνομα υποτίθεται του Θεού, προστατεύοντας τάχα, τον Θεό και τον λαό που εξουσιάζουν, ενώ το υπόβαθρο είναι να μην χάσουν τις εξουσίες τις οποίες έκλεψαν χρησιμοποιώντας το όνομα του Θεού. Έχουμε μία παραβολή του Κυρίου, την παραβολή του αμπελώνα, όπου ο Θεός έθεσε εργάτες και όταν χρειάστηκε να αποδώσουν καρπό, αυτοί οι εργάτες σκότωσαν μέχρι και το παιδί του ιδιοκτήτη του αμπελώνα. Εμείς αδέλφια μου δεν θα είμεθα κατ’ ελάχιστον φανατικοί, δεν θα επιδιώκουμε την εξάπλωση με αθέμιτους τρόπους, δεν θα προσηλυτίζουμε, δεν θα θεωρούμε εαυτούς σωστούς, δεν θα μπαίνουμε στην ζωή των συνανθρώπων μας, τάχα αγαθά, για να τους σώσουμε, πόσο μάλλον απειλητικά ή βιαίως. Απλώς θα κάνουμε αυτό που πιστεύουμε για τον εαυτό μας, το οποίο όταν το κάνουμε σωστά, θα νιώθουμε τον Θεό στην ζωή μας και τους ανθρώπους συνοδοιπόρους μας, στην εν Θεώ αναγέννησή μας. Εμείς αδέλφια μου, θα έχουμε την λογική του Κυρίου, ο οποίος είπε στους μαθητές του, όστις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν αυτού και ας με ακολουθή. Αυτό το είπε ο Κύριος όχι με το πνεύμα του εγωισμού, πως αν δηλαδή δεν έρθετε εσείς θα χάσετε, απλώς το είπε με την έννοια ότι εγώ έχω αυτή την αποστολή θυσίας, αν ο Θεός την έχει δώσει και σε εσάς, τότε ελάτε και ο λόγος, διότι δεν τους κάλεσε για να πάνε διακοπές αλλά για να θυσιαστούν, διότι τους έβγαλε από την βόλεψή τους και τους πέταξε μέσα στα θηρία για να διδάξουν ήθος, αγάπη, δικαιοσύνη. Η Φωνή Θεού με όλη αυτήν την πνευματική εμπειρία δεν κρίνει κανέναν, ότι κάνει ο κάθε άνθρωπος υπό του Θεού το κάνει. Τα πάντα για την Φωνή Θεού συνεργούν στο αγαθό τοις αγαπώσιν τον Θεόν. Μακάρι και όλος ο κόσμος να δεχθεί αγαθά και ότι κάνουμε εμείς. Αυτό το πνεύμα αποδεικνύει ότι μέσα μας βασιλεύει ο Θεός.

Λογική (Ανθρώπου – Θεού): Το να μην οφείλουμε σε κανέναν, είναι ο μεγαλύτερος εγωισμός, διότι από την αρχή της ζωής μας οφείλουμε αυτήν στους γονείς μας, οφείλουμε στους δασκάλους μας, οφείλουμε στους φίλους μας, οφείλουμε ευχαριστίες στους εχθρούς μας, έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο. Αυτό είναι το υγιές, δίνουμε και μας δίνουν. Εκείνος που νομίζει ότι δεν οφείλει τίποτα, χρειάζεται ψυχίατρο. Να αποφύγουμε να οφείλουμε στους ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν πνεύμα Θεού και ο λόγος, για να μην πάθουν κακό με τον εγωισμό τους. Αν τους αγαπάμε, να μην τους οφείλουμε, ώστε να μην παθαίνουν πτώση εξαιτίας μας. Διότι αυτοί έτσι ικανοποιούνται, με το να θέλουν να μας επιβάλλουν, το να τους έχουμε υποχρέωση. Μέρα-νύχτα θα μας εκβιάζουν και θα μας κατηγορούν ότι διαμέσου τους και ότι χωρίς αυτούς δεν θα ήμασταν τίποτα. Δεν χρειάζεται σε αυτούς να οφείλουμε τίποτα. Μεταξύ μας όμως το να οφείλουμε, είναι αγάπη και θα πρέπει να ζούμε στην αγάπη. Όταν έχεις αγάπη, κάνεις τα πάντα από αγάπη. Αυτός που αγαπά δεν κουράζεται, δεν κάνει ένα έργο αγάπης για να του οφείλουν, αλλά γιατί αυτή είναι η φύση του Θεού την οποίαν έχει μέσα του, ο οποίος Θεός βρέχει για δικαίους και άδικους, χωρίς να περιμένει ανταπόδοση. Ο άνθρωπος έγινε από αγάπη για να ζει στην αγάπη και να δίνει αγάπη. Γι’ αυτό και οι επιστήμονες αιώνες τώρα εργάζονται για την αποκωδικοποίηση του γενετικού μας κώδικα και όμως τα αποτελέσματα της σοφίας του Θεού είναι σε αυτούς το 2%. Δεν θα βρουν ποτέ τις λειτουργίες του Θεού (Ανθρώπου), αφού δεν εργάζονται οι περισσότεροι από αγάπη, αλλά από συμφέροντα. Δεν έχουν ζώσα πίστη, αφού αναπτύσσουν στους ανθρώπους την πίστη, ότι πρέπει να τρώνε χόρτα και μέρα νύχτα να ασχολούνται με τις θερμίδες, τις πρωτεΐνες, να κάνουν εκείνο ή το άλλο κ.λπ.. Κάθε λογική της επιστήμης ανατρέπεται με τις μαρτυρίες των ανθρώπων. Εάν ερευνήσουμε τον κόσμο ολόκληρο θα δούμε ότι πολλοί κάνουν μία ζωή την οποία σύστησε ο γιατρός και πολλές φορές έχουν αντίθετα αποτελέσματα. Άλλοι κάνουν μία ζωή την οποία συνέστησαν οι ίδιοι στους εαυτούς τους και όμως ζουν το ίδιο. Ο Θεός και η Δημιουργία του είναι μυστήριο, το μεγαλύτερο μυστήριο. Η αγάπη όλους τους ζωοποιεί. Επομένως, την αγάπη να υιοθετήσουμε σαν λογική και όχι την δογματική αλήθεια οποιουδήποτε, ο οποίος έρχεται να μας επιβάλλει τον δικό του τρόπο ζωής. Ο Χριστός τόνισε, Σημεία δε εις τους πιστεύσαντας θέλουσι παρακολουθεί ταύτα, Εν τω ονόματί μου θέλουσιν εκβάλλει δαιμόνια· θέλουσι λαλεί νέας γλώσσας· όφεις θέλουσι πιάνει· και εάν θανάσιμόν τι πίωσι, δεν θέλει βλάψει αυτούς· επί αρρώστους θέλουσιν επιθέσει τας χείρας και θέλουσιν ιατρεύεσθαι. Πώς τώρα συγκρίνεται η λογική των ανθρώπων με την λογική του Θεού; Σε άλλο σημείο αναφέρει, και πας ο ζων και πιστεύων εις εμέ ου μη αποθάνη εις τον αιώνα. Πιστεύεις τούτο; Τι σχέση έχει η πίστη με τα βρώματα; Πάμε σε άλλο τομέα. Η λογική του κόσμου λέει ότι σε λίγα χρόνια θα έχουμε με την ενεργοποίηση των βλαστοκυττάρων και με τα χρωματοσώματα νέα όργανα στο σώμα μας. Ο Χριστός όμως με την λογική του λόγου, πρόσταξε έναν άνθρωπο κουλό λέγοντας του, Έκτεινον την χείρα σου· και εξέτεινε και αποκατεστάθη υγιής ως η άλλη. Με την εξουσία του λόγου του είπε, Λάζαρε δεύρο έξω και εξήλθεν ο τεθνηκώς, τέσσερις ημέρες νεκρός. Καλή η επιστήμη του κόσμου όμως πρωτόγονη μπροστά στην πανσοφία του Θεού, ο οποίος τόνισε, ό,τι εγώ ποιώ, σείς πλειότερα τούτων θέλετε ποιήσει. Ο Πέτρος με την εξουσία του λόγου έκανε θαύματα μεγάλα αλλά και πολλοί άλλοι άνθρωποι του πνεύματος όπως Ηλίας, Μωυσής, Ενώχ κ.λπ.. Ο Πέτρος λοιπόν έξω από τον ναό απευθυνόμενος σε έναν παράλυτο που του ζητούσε χρήματα του είπε· Αργύριον και χρυσίον εγώ δεν έχω· αλλ' ό,τι έχω, τούτο σοι δίδω· εν τω ονόματι του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου σηκώθητι και περιπάτει. Πότε λοιπόν οι άνθρωποι που τόσο πολύ θαυμάζουμε θα φτάσουν στο σημείο αυτό; Αν εμείς θέλουμε να φτάσουμε γρήγορα, ας ακολουθήσουμε ειλικρινά και ντόμπρα τον Χριστό, διαφορετικά θα είμεθα έρμαια σε λογικές ανθρώπων. Είμαστε ξεχωριστοί και όλοι μαζί αποτελούμε το σώμα του Θεού. Στον Θεό οφείλουμε και στους ανθρώπους οφείλουμε και στην φύση οφείλουμε και στα ζώα ακόμα οφείλουμε. Μην παλεύουμε για να μην οφείλουμε, είναι πλάνη, είναι εωσφορικός εγωισμός. Να δεχτούμε ότι οφείλουμε τα πάντα στους πάντες, αυτό είναι ταπείνωση και με χαρά να προσφέρουμε, λέγοντας σε όλους με τα έργα μας, ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Λογική Θεού: Η λογική του Θεού, έχει σαν κορωνίδα την αγάπη.

Λόγος Θεού: Από την ώρα όμως που ήρθε ο Λόγος του Θεού στα χέρια μας, μας παρέχει την δυνατότητα και την άδεια να επιλέξουμε ζωή ή θάνατο.

Λόγος Θεού: Tο θέλημα του Θεού.

Λόγος Θεού: Ο Λόγος του Θεού έχει την δύναμη να αλλάξει κατά πολύ τον τρόπο σκέψης μας και από εωσφορικό που ήταν μέχρι χτες να τον κάνει χριστοκεντρικό. Ακόμη, ο Λόγος του Θεού δύναται να αλλάξει και την συμπεριφορά μας από αρνητική σε θετική, ιδιαίτερα μεταξύ των εν αγνοία αδελφών όταν βρισκόμαστε σε ένα τέτοιο περιβάλλον το οποίο είναι αναπόφευκτο, αλλά και μεταξύ των εν Χριστώ αδελφών. Ο λόγος, διότι μόνο έτσι θα γίνουμε αποδεκτοί από τους πάντες.

Λόγος Θεού: Μέγα μυστήριο ο Λόγος να γίνεται σάρκα και να ζει με τον άνθρωπο ώστε να δίνει το δικαίωμα εις αυτόν τον άνθρωπο να μπορεί να γίνει, αν το θελήσει φυσικά με τον σχετικό αγώνα και τον σχετικό αγιασμό, εικόνα του Θεού του αοράτου μέσα στις κοινωνίες που ζούμε. Ώστε το κράτος του διαβόλου που χτίστηκε σήμερα μέσα στις κοινωνίες των ανθρώπων να γκρεμίζεται και να εμφανίζονται πάλι στον κόσμο οι κοινωνίες του Θεού με πληθώρα σήμερα πολλών τέκνων του Θεού. Κάνε Κύριε, όλος ο κόσμος να κινείται με το ρήμα το δικό σου και να ενεργεί πάνω στον νόμο της αγάπης, αμήν.

Λόγος Θεού: Ο Λόγος διέπεται από παντοδυναμία που σημαίνει λογική Θεού. Είναι ο Λόγος ο ίδιος ο Θεός. Διά του Λόγου έγιναν τα πάντα. Βάσει του Ιωάννου του θεολόγου είναι μία από τις ιδιότητες του Θεού, η μεγαλύτερη πιστεύω και χρησιμοποιείται σήμερα και ως πολιτιστικό στοιχείο, διότι ο Λόγος σημαίνει λογική, περαιτέρω σημαίνει εξέλιξη, αναγέννηση, σοφία Θεού, επιστήμη κ.λπ.. Αυτός ο τρισμέγιστος κόσμος που σημαίνει κόσμημα, στολίδι του Θεού, με τα γεμάτα σοφία υλικά έργα που τον διέπουν και τον περιβάλλουν όπως άνθρωπος, ως το μόνο λογικό εξελίξιμο ον, καθώς δέντρα, ζώα, βουνά, ποτάμια, τελευταία ο υδρόβιος κόσμος κ.λπ., δεν έγινε διά της χειρός του Θεού αλλά διά του Λόγου του Θεού. Ο Κύριος φανέρωσε ότι διά του Λόγου γίνονται τα πάντα. Ο ίδιος ακόμη διά της παρουσίας του και διά του λόγου του φανέρωσε στους πρώτους μαθητές αλλά και σε όλους εμάς τις άπειρες δυνάμεις του Λόγου του. Εις όλον τον επί της γης βίον του φανέρωνε τις δυνάμεις του Λόγου. Όπως, Λάζαρε δεύρο έξω και εξήλθεν ο τεθνηκώς, καθώς κοράσιον σοι λέγω ηγέρθητι και ηγέρθη εκ της κοιμήσεως του θανάτου, καθώς έκτεινον την χείραν σου και την εξέτεινε ο μη έχων χείρα, καθώς έδωσε διά της προσευχής και του λόγου του, φαγητό το οποίο έλαβε μέσα από την άμορφη ύλη και την οποίαν υλοποίησε διά της πίστεως του λόγου. Έφαγαν πέντε χιλιάδες άνδρες εκτός των γυναικών και των παιδιών και περίσσευσαν μάλιστα και δώδεκα κοφίνια γεμάτα ψάρια. Ο ίδιος φανέρωσε στους πρώτους μαθητές και σε όλον τον πιστεύσαντα κόσμο, το ότι αν ζητήσουμε διά του Λόγου στο όνομα του Χριστού έχοντας πίστη θα το λάβουμε. Άρα, ο Λόγος είναι Θεός. Άρα, δεν είμεθα αυτό που πιστεύουμε σήμερα ότι είμεθα, δηλαδή ανθρωπάκια αδύνατα αλλά αφού έχουμε λόγο είμεθα υιοί Θεού. Η πίστη του Λόγου θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην αναγέννηση του ανθρωπίνου γένους και στην κατάργηση όλων των φθοροποιών στοιχείων. Χωρίς τον Λόγο και χωρίς την πίστη εις αυτόν όλα είναι ματαιότης. Χρειάζεται να μελετούμε και να προσευχόμαστε ώστε να εννοήσουμε τις δυνάμεις και τον τρόπο που ενεργεί ο Λόγος. Όταν το εννοήσουμε και καταλάβουμε την αξία του Λόγου, τότε η πόρτα, του να φέρουμε μέσα μας και γύρω μας την βασιλεία του Θεού θα παραμείνει ανοιχτή εις ημάς ώστε να αποκτηθεί διά της ζωής. Διαφορετικά η σκιώδη πίστη του Λόγου που μας διακατέχει σήμερα θα μας φέρει στην βασιλεία του Θεού διά του θανάτου. Εύχομαι όλοι να εννοήσουμε την μεγάλη αξία του Λόγου (Θεός) και την πίστη εκείνη την ζώσα που του δίνει αξία, ώστε διά του Λόγου να γίνουμε κληρονόμοι, συγκληρονόμοι και συμμέτοχοι της δόξης του Θεού. Γένοιτο, γένοιτο αμήν.

Λόγος Θεού: Ο Λόγος του Θεού, είναι η πυξίδα που θα μας φέρει πραγματική ζωή, πραγματική χαρά, πραγματική αγάπη, πραγματική δικαιοσύνη, πραγματική ζωή χωρίς φθορά, χωρίς ασθένειες, χωρίς τον θάνατο. Χωρίς πυξίδα Θεού, χωρίς σοφία Θεού, χωρίς Θεό αργά ή γρήγορα θα συγκρουστούμε με ιλιγγιώδη ταχύτητα πρώτα με τον εαυτό μας, έπειτα με τους συνανθρώπους μας και τελευταία με τον Θεό. Μη γένοιτο!

Λόγος Θεού: Δεν χρειάζεται να ανεβούμε στον πνευματικό ουρανό ώστε να συναντήσουμε τον Θεό για να πιστέψουμε, ούτε να θυσιαστούμε για να τον γνωρίσουμε. Ο Θεός για να τον συναντήσουμε ζητάει να τον αναπτύξουμε στην ζωή μας διά του Λόγου του. Όταν αυτός ο Λόγος του Θεού υιοθετηθεί από έναν ή πολλούς ανθρώπους, να είμεθα σίγουροι ότι αυτός ο Πατέρας, ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα θα δημιουργήσουν μέσα μας μονή, όπου θα λειτουργεί ο ίδιος ο Θεός, χαρίζοντας εις ημάς άφθαρτα στοιχεία. Μόνο έτσι θα έλθει ο Χριστός στην ζωή μας, αυτό θα έχει σαν συνέπεια να τον γνωρίσουμε, να τον συναντήσουμε. Δεν μπορούμε χωρίς καθαρισμό, χωρίς μετάνοια, χωρίς αναγέννηση, χωρίς ζώσα πίστη να συναντήσουμε τον Χριστό. Ο Λόγος του Θεού, είναι το εισιτήριο εκείνο που μας χρειάζεται ώστε να συναντήσουμε τον Θεό, ο οποίος Θεός δεν απέχει παρά ένα εκατοστό εκ των οφθαλμών ημών και αναπτύσσεται μέσα μας διά Πνεύματος Αγίου. Όταν βρούμε τον Χριστό μέσα μας, όλα τα άλλα θα υποτιμηθούν από εμάς, διότι θα συλλάβουμε την μεγάλη, μέγιστη αξία του, χωρίς φυσικά όλα τα άλλα να χάσουν την αξία που τους αναλογούν, η οποία σήμερα λόγω του ότι λείπει ο Χριστός από την ζωή μας, έχουν λάβει πρώτη θέση σε αυτήν.

Λύχνος: Είναι ο Χριστός και η διδασκαλία του, που θα φέρει την καθολική λαμπρότητα στο ναό του Θεού, το σώμα μας.

Λυχνοστάτης: Είναι ο εγκέφαλος του πιστού όπου το φως (ο Χριστός και η διδασκαλία του) όταν μπει μέσα μας, εξέρχεται εκ του στόματός μας λόγος ζωής και σοφίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου